Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در ارتباط با انحصاری بودن واردات گوشت قرمز اظهار کرد: این اظهارات توسط نماینده یکی از شرکت‌های بازرگانی در یک برنامه زنده تلویزیونی عنوان شده که دروغ و از مصادیق تشویش اذهان عمومی است.

وی افزود: مجوز واردات گوشت قرمز توسط سازمان دامپزشکی کشور انجام می‌شود؛ مجوز‌های اولیه نیز برای ارائه پریفورم نیز توسط معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی و ثبت سفارش توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود و این پروسه عملاً ارتباطی با شرکت پشتیبانی امور دام ندارد و ما نیز خودمان برای واردات اقدام به تهیه مجوز‌های یادشده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی نیز هر فردی که درخواست داشته باشد با طی مراحل اداری می‌تواند اقدام به واردات کند به‌طوری که در حال حاضر ۱۲۰ شرکت گوشت قرمز مورد نیاز بازار داخلی را از کشور‌های مختلف وارد می‌کنند.

ناصری گفت: مواردی که توسط نماینده این شرکت مطرح شده غیرکارشناسی و غیراخلاقی است و قابلیت پیگیری قانونی دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام گفت: براساس اظهاراتی که در یک برنامه زنده تلویزیونی مطرح شد، قصد انجام کار غیرقانونی داشته‌اند؛ به‌طوری که ایشان قصد داشت به‌جای وارد کردن ارز حاصل از صادرات، اقدام به واردات گوشت قرمز با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی کند و از این طریق سود بیشتری را نصیب خود کنند که این موضوع غیرقانونی است.

ورناصری گفت: روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ تن گوشت گرم تازه از کشور‌های مختلفی مانند آسیای میانه، روسیه و گرجستان که با ایران پروتکل بهداشتی دامپزشکی دارند وارد می‌شود و ما محدودیتی برای واردات این محصولات نداریم.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: هر شرکتی که اقدام به واردات این محصولات کند از آن‌ها حمایت به‌عمل می‌آید تا در این شرایط نیاز مردم تأمین شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: موجودی ذخایر گوشت قرمز شرکت پشتیبانی امور دام در وضعیت مناسبی قرار دارد و نیاز ماه‌های آینده را نیز هم‌اکنون تأمین کرده‌ایم.

منبع: فردا

کلیدواژه: آمار واردات گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه ۱۷۰ تن گوشت مرغ در یزد

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، شاه حسینی خبر داد: گوشت منجمد گاو، گوساله و گوسفند و گوشت گرم گوسفند به اندازه مورد نیاز مردم استان تامین شده و قیمت مصوب آن ۵۵۰ هزار تومان است و قیمت گوشت وارداتی کمتر است.

در مورد گوشت مرغ هم مازاد داریم که به استان‌های دیگر می‌فرستیم. مصرف روزانه استان بین ۵۰ تا ۸۰ تن است در حالی که تولید روزانه آن ۱۷۰ تن بوده و بیش از ۱۰۰ تن ذخیره گوشت سفید در استان داریم.

۲۲۰ تن شکر خانوار به قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان را تامین کردیم و همچنین هزار تن شکر در اختیار صنف صنعتی و صنف شیرینی‌ساز برای تولید زولبیا قرار گرفته است و بخشی را هم در اختیار کارخانجات قند و نبات گذاشتیم.

انتهای خبر/

کد خبر: 1224729 برچسب‌ها گوشت سفید قیمت گوشت قیمت مرغ

دیگر خبرها

  • عرضه هر کیلو گوشت مرغ با قیمت ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان در لرستان
  • قیمت جدید گوشت به روایت مدیرکل تامین دام
  • ۱۸۰ هزار تن نهاده دامی در لرستان توزیع شد
  • قیمت جدید گوشت اعلام شد/ خبر مهم دولت درباره میزان تغییر قیمت گوشت در بهار ۱۴۰۳
  • دلایل کاهش گوشت قرمز؛ وزارت جهاد: بهار مشکل گوشت رفع می‌شود
  • تاکید استاندار تهران بر توزیع بیشتر گوشت تنظیم بازار
  • تولید روزانه ۱۷۰ تن گوشت مرغ در یزد
  • افزایش ۲۰۰ تُنی گوشت قرمز در استان تهران عرضه را تسهیل می‌کند
  • امشب محموله ۳۰ تنی گوشت وارد همدان می‌شود
  • عرضه ۵۰۰ تن مرغ و گوشت در بازار شب عید گیلان