Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از آماده افتتاح پایانه کانتینری جزیره نگین بوشهر خبر داد و گفت: اسکله کانتینری ۵۰هزار تنی مجتمع بندری نگین با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

سیاوش ارجمندزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  در بوشهر با بیان اینکه زیرساخت‌های بندری در بوشهر توسعه می‌یابد اظهار داشت: به سبب محدود بودن  فضای بندر بوشهر طرح پسکرانه این بندر در مجتمع بندری نگین طراحی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح بندری در مجتمع بندری نگین با همکاری بخش خصوصی اجرایی شده است تصریح کرد:پایانه کانتینری جزیره نگین بوشهر یکی از طرح های مهم بندری است که با ظرفیت 50هزار تن و اعتبار 90 میلیارد تومان اجرا و آماده بهربرداری شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از اجرای پایانه کانتینری مجتمع بندری نگین  درمدت 2 سال خبر داد و گفت: با افتتاح این پایانه امکان ورود کشتی‌هایی با وزن 50 هزار تن  در بندر بوشهر فراهم می‌شود.

ارجمندزاده با اشاره به افزایش تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر تصریح کرد: بابهره‌برداری از فاز  نخست مجتمع بندری نگین ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر از 7میلیون به 15 میلیون تن افزایش می‌یابد.

بزرگترین اسکله کانتینری بندر بوشهر در جزیره نگین به بهره‌برداری می‌رسد+فیلم بوشهر| اسکله کانتینری جزیره نگین بوشهر تکمیل شد نخستین اسکله کانتینری کشور در بوشهر افتتاح می‌شود

وی، لایروبی  اسکله مجتمع بندری نگین را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: لایروبی  اسکله مجتمع بندری نگین بوشهر با حجم 1.1 میلیون مترمکعب و اعتبار 30میلیارد تومان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از اجرای جاده دسترسی به مجتمع بندری نگین اشاره  کرد و افزود: این جاده به طول 10کیلومتر و یک پل 180متری با اعتبار 63 میلیارد تومان به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

ارجمندزاده همچنین از آغاز عملیات لایروبی کانال دسترسی بندر بوشهر به حجم 5 میلیون و 750هزار مترمکعب خبر داد و افزود: این طرح در مدت 10 ماه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ملی سالمندان در استان بوشهر اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ احمد محمدی زاده در نشست شورای سالمندان و ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه مناسب‌سازی محیط با روند معمول کنونی امکان پذیر نیست باید دستگاه‌های عضو شورای سالمندان استان و ستاد مناسب سازی با بسیج امکانات لازم در سال آینده در همه شهرستان‌های استان به صورت جدی به آن بپردازند.

وی بیان کرد: مناسب سازی محیط زندگی، زمینه ساز پرداختن به دیگر امور و نیاز‌های معلولان و سالمندان در بخش‌های مختلف اجتماعی، رفاهی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی، گردشگری و بخصوص حفظ کرامت و منزلت آنان است.

استاندار بوشهر گفت: در این ارتباط در مرحله نخست بانک ها، مراکز درمانی، بیمارستان ها، ساختمان پزشکان، داروخانه ها، مجتمع‌های رفاهی، پایانه‌های مسافری، اتوبوسرانی، اماکن عمومی و دولتی، مجتمع‌های تجاری، خدماتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با اجرای دستورالعمل مناسب سازی، شرایط لازم را برای دسترسی آسان به خدمات به این اقشار جامعه را فراهم کنند.

محمدی زاده ادامه داد: شهرداری‌ها در زمینه صدور پروانه و گواهی پایان کار برای ساختمان‌های عمومی و دولتی، مجتمع‌های تجاری و خدماتی و مراکز رفاهی در همه شهرستان‌های استان اعمال کانون مناسب سازی محیط را به طور جدی به اجرا گذارند.

وی تأکید کرد: در صورتی که بعضی از دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه مناسب سازی محیط ترک فعل کنند، طبق قانون به مقام‌های ذیصلاح و دستگاه قضایی معرفی و قانون در مورد آنان اعمال گردد.

محمدی‌زاده یادآور شد: با توجه به اینکه اجرای قانون مناسب سازی محیط در زیبایی مبلمان، چهره و نظم شهری تأثیر مستقیم دارد، شهرداری‌ها برای هر ساختمان نوساز که این مهم را رعایت نکند مجوز پایان کار صادر نکنند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر نیز گفت: نتایج ارزیابی ۵۶ دستگاه اجرایی استان بوشهر نشان می‌دهد که از این شمار ۱۲ درصد در زمینه اجرای قانون مناسب‌سازی محیط خوب و ۲۸ درصد نیز عملکرد متوسطی داشتند و مابقی ضعیف و خیلی ضعیف بودند.

حیدر عزیزنژاد اضافه کرد: عابر بانک‌ها، ساختمان‌های پزشکان، ایستگاه‌های اتوبوسرانی، داروخانه‌ها، ساختمان‌ها و مراکز عمومی پر تردد و مجتمع‌های تجاری، خدماتی، رفاهی بیشترین مشکلات را در زمینه مناسب سازی به خود اختصاص دادند.

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در آذربایجان‌شرقی
  • ۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی بوشهر آماده مسافران نوروزی است
  • سند ملی سالمندان در استان بوشهر اجرایی می‌شود
  • وزیر نفت: بازارهای جدیدی برای نفت ایران پیدا کردیم/ ۵ طرح پتروشیمی آماده بهره‌برداری است
  • بهره‌برداری از راه دسترسی بندر نوشهر تا هفته دولت سال ۱۴۰۳
  • پیشرفت ۶۱ درصدی تعمیرات اساسی هتل بزرگ بندر امام خمینی
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ آماده بهره‌برداری شد
  • بندر گناوه‌ همچنان بدون پایگاه امداد دریایی
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ تهران آماده بهره‌برداری شد