Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگو سیمئونه در مورد شادی جنجالی اش در مقابل یوونتوس توضیح داد.

طرفداری - اتلتیکو مادرید موفق شد در یک دیدار حساس و جذاب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-0 یوونتوس را شکست دهد تا راه زیادی را برای صعود طی کرده باشد. دیگو سیمئونه پس از بازی به اسکای گفت:

ما مقابل بروسیا دورتموند عملکرد فوق العاده ای داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان مهمی مانند کوکه و کوستا به ترکیب بازگشتند تا قادر باشیم مقابل تیمی بسیار بزرگ با بازیکنان بسیار قدرتمند، یک فوتبال هوشمندانه را ارائه دهیم. باید از موقعیت های خود بهترین استفاده را می بردیم. نتیجه بسیار خوبی گرفتیم.

هر زمان اتلتیکو در بازی رفت با نتیجه 2-0 پیروز شده، به مرحله بعد راه پیدا کرده است:

می دانیم در تورین قرار است مقابل یک تیم بزرگ، یک باشگاه بزرگ و قهرمانان بزرگ روبرو شویم. کاملا انتظار داریم در بازی برگشت رنج ببریم. 

سیمئونه در مورد شادی پس از گلش که قبلا هم به عنوان بازیکن لاتزیو آن را انجام داده بود، گفت:

من به عنوان بازیکن هم در لاتزیو این کار را کردم و دوباره آن را انجام دادم تا به هوادارانمان بگویم که ما جرات داریم. این حرکت را برای تیم حریف نشان ندادم. روی من به سمت هواداران خودمان بود. ژست خوبی نیست. قبول دارم اما حس کردم نیاز است این کار را انجام دهم. بازی بسیار دشواری بود. ما به سختی جنگیدیم و دیگو کوستا واقعا به سختی کار کرد و این در حالی بود که صد در صد آماده نبود. باید نشان می دادم احساسم چیست. اگر کسی از این حرکت ناراحت شده، تنها می توانم عذرخواهی کنم اما این کار را با قلبم انجام دادم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد

لورنتزو پلگرینی اعتراف می کند که انتظار نداشته ده روسی چنین عملکردی در رم داشته باشد.

طرفداری | آاس رم فردا شب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان میلان است. بازی رفت دو تیم در سن سیرو با نتیجه 1-0 به سود جالوروسی به پایان رسید. لورنتزو پلگرینی همراه دنیله ده روسی در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و گفت:

شاید درک این که بازی های دیگر چه اهمیتی دارند برای بازیکنان سخت باشد اما هیچ کس در تیم در مورد اهمیت بازی فردا شکی ندارد. ما برای چنین شب هایی بازی می کنیم، با استادیومی که ما را تشویق می کند تا تلاش بیشتری داشته باشیم. آن ها به اینجا می آیند تا از این مرحله صعود کنند اما رم نیز پس از شب خوبی که در سن سیرو داشت، به دنبال صعود است. ما می توانیم بازی آن شب را تکرار کنیم و شاید حتی بهتر از آن شب باشیم.

انگیزه ده روسی برای نشان دادن رم حقیقی؟

فکر می کنم این چیزی است که سرمربی می خواهد به ما منتقل کند. سرمربی می خواهد در تمام بازی ها پیروز شویم چون بازی های با اهمیت کمتر، همان هایی هستند که به ما اجازه می دهند سال بعد مقابل تیم هایی که دوست داریم، قرار بگیریم. مسئله بیشتر در مورد ذهنیت تیم است. در سال های اخیر عملکرد فوق العاده ای در اروپا داشته ایم اما در لیگ موفق نبوده ایم. رم تیم مهمی است که باید در مهم ترین تورنمنت ها و مقابل بهترین تیم ها رقابت کند. هدف ما این است که رم را به جایگاهی که لایقش است، بازگردانیم.

ماندن در رم تا پایان دوران حرفه ای ات؟

اینجا در خانه هستم اما در عین حال این یک چالش ادامه دار و زیباست. باید به میدان بروی و نشان دهی که لایق پوشیدن این پیراهن هستی. هرگز فکر نمی کردم دوران حرفه ای من به دریافت چنین هدیه ای منتهی شود. پیراهن رم و بازوبندی که 24 ساعت روز و در هر 365 روز سال پوشیده می شود. برای من حضور در کنار سرمربی یک رویاست. همان طور که باید، از این لحظه لذت می برم.

تجربه مقطع فعلی؟

از نظر سطح فوتبالی، خوب هستم. در مسیر خوبی قرار داریم، اگر چند ماه پیش به ما می گفتند که قرار است چنین عملکردی داشته باشیم، همگی خوشحال می شدیم. رم مسیری را آغاز کرده که جواب می دهد و به نظرم مسیر درستی است. از کاری که انجام می دهم، خوشحالم. راضی نیستم چون هنوز به هیچ یک از اهدافمان نرسیده ایم و برای راضی بودن زود است.

باید حقیقت را بگویم؛ انتظار نداشتم ده روسی تا این حد آماده باشد. در ابتدا سورپرایز شدم. گفتن این که به او باور داریم، کافی نیست. ما حاضریم به خاطر سرمربی خودمان را در آتش اندازیم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • شادی منشوری گلزن پرسپولیس (+عکس)
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است
  • عجیب اما واقعی؛ خط دفاعی، پاشنه آشیل تیم دیگو سیمئونه
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها(عکس)
  • سوژه میم؛ کلافگی دیگو سیمئونه از فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش / عکس