Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@21:53:03 GMT

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 19 فوریه 2019

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۰۶۱۵

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 19 فوریه 2019

فعالیت های روز گذشته ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی را مرور می کنیم.

ترول فوتبال:
تفاوت یوونتوس در سری آ و لیگ قهرمانان

ترول فوتبال:
چالش عکس ده سال پیش!اتلتیکو مادرید با انتشار تصویر گودین و خیمنز، گلزنان این تیم مقابل یوونتوس نوشت:
اروگوئه ایسرخیو آگوئرو تولد پسرش بنجامین را تبریک گفت:
تو بهترین اتفاق زندگی من بودی و همه چیزِ من هستی
​​​​​مائورو ایکاردی تولد پسرخوانده اش را تبریک گفت
​​​​​دیوید بکام نیز تولد پسرش کروز را تبریک گفتپله روز جهانی عدالت را تبریک گفتترزگه و دل پیرو در مادرید برای دیدار اتلتیکو مادرید و یوونتوسعمر مومنی این کاریکاتور را در مورد صحبت های اخیر زلاتان منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مهاجم سوئدی گفته بود:
در پایانِ سریال گیم آو ترونز، من روی تخت می نشینملروی سانه که مقابل تیم سابقش شالکه در لیگ قهرمانان گلزنی کرد، خوشحالی نکرد:
با تمام احترام به تیم سابقم شالکهتاتنهام تولد جیمی گریوز، بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را تبریک گفتکریستین ویری نیز با این تصویر به استقبال دیدار اتلتیکو و یوونتوس رفت

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران

به گزارش "ورزش سه"، كيومرث هاشمي در ادامه دیدارهای روزهای اخیر خود با برخی از مسئولان کمیته ها و بخش های مختلف فدراسیون ها، امروز در نشست مشترك با روساي كميسيون ورزشكاران فدراسيون‌هاي ورزشي حاضر شد.

* دولت نيز پاي كار ورزشكاران ايستاده است
وزیر ورزش و جوانان در جمع ورزشکاران گفت: ماهيت جلسه امروز ماهيت قهرمانان است. در دنياي امروز شاخصه اصلي ورزش طبق منشور المپيك ورزشكاران هستند. اگر ورزشكاران نباشند مربيان و مديران معنايي پيدا نمي‌كنند. كميته بين‌المللي المپيك نيز تلاش زيادي دارد كه چهره‌هاي ورزشي و قهرمانان علاوه بر مدال‌آوري سفير كشور خود باشند و ظرفيت‌هاي فرهنگي كشور خود را نشان دهند. در ديدار رهبر معظم انقلاب با ورزشكاران، ايشان چندين بار از قهرمانان ما تشكر كردند و اين موضوع بي‌سابقه بود و اين موضوع نشانگر اين است كه قهرمانان از منظر رهبر انقلاب از درجه اهميت بالايي برخوردار هستند. مراسم تجليلي كه سالانه با حضور رييس‌جمهور برگزار مي‌شود نشان مي‌دهد كه دولت نيز پاي كار ورزشكاران ايستاده است. هدف از برگزاري اين نشست اين بود كه از نزديك با مشكلات ورزشكاران آشنا شويم و اين جلسات مي‌تواند به رفع مشكلات كمك كند. اعضاي كميسيون‌ها بايد نقش پررنگ‌تري در فدراسيون خود داشته باشند و در تصميم‌گيري‌ها دخيل شوند.

* حاضریم قهرمانان را به عرصه مدیریتی بیاوریم
وي افزود: اين سومين دوره است كه كميسيون ورزشكاران كميته ملي المپيك تشكيل مي‌شود و اينقدر جايگاه اين كميسيون بالا است كه رييس كميسيون ورزشكاران مي‌تواند شخصا با رييس كميته بين‌المللي المپيك مكاتبه كند. بايد توجه بيشتري به اين موضوع داشته باشيم و اهميت جايگاه خود را بيشتر بدانيم و قطعا اعضاي كميسيون مي‌توانند كارهاي بزرگي را انجام دهند. اين نگاه را داريم كه قهرماناني كه دوران ورزش آنها تمام شده و علاقه‌مند هم هستند، به عرصه مديريت ورزشي بياوريم و بتوانيم از ظرفيت‌هاي آنها بهره بگيريم.

* کمیسیون ورزشکاران نباید فقط محدود به مجمع شود
وزير ورزش و جوانان در ادامه و پس از شنيدن صحبتها و نظرات قهرمانان گفت: حتما برگزاري اين نشست ها فايده دارد و منشا كارهاي بزرگ و خدمت‌رساني براي ورزش خواهد بود. عضو شدن يكي از اعضاي كميسيون ورزشكاران در هيات رييسه فدراسيون‌ها پيشنهاد خوبي است كه بايد در اصلاح اساس‌نامه انجام شود. بحث مشاركت ورزشكاران در مسئوليت‌هاي اجتماعي و كارهاي عام‌المنفعه نيز از آن حمايت مي‌كنيم. ورزش ايران هميشه از سال هاي دور تا به الان در كارهاي خيرخواهانه پيش قدم بوده و مي‌توان اين اقدامات را تقويت كرد. همانطور كه كميسيون ورزشكاران كميته ملي المپيك شرح وظايف دارد بايد اين كميسيون نيز شرح وظايف داشته باشد كه همه اعضا با آن آشنا باشند. قطعا هر فدراسيون يكسري شرايط خاص خودش را براي كميسيون ورزشكاران دارد. درست نيست كه فقط سالي يك بار در مجامع شاهد حضور كميسيون ورزشكاران باشيم.

* تغییراتی در بحث استخدام و معافیت ورزشکاران ایجاد می شود
وي ادامه داد: نبايد فاصله قهرمانان با مديران زياد شود و و بايد اين فاصله را روز به روز كمتر كنيم و مديران بايد دغدغه ورزشكاران شنيده شود كه صحبت‌هاي آنها به خارج از مجموعه فدراسيون برده نشود. دليل تشكيل چنين جلساتي نيز مخابره اين پيام است كه مديران ورزشي و روساي فدراسيون‌ها بايد با ورزشكاران ارتباط نزديكي داشته باشند. در بحث استخدام قهرمانان به ويژه در بحث توان‌يابان منتظر اصلاح قانون در مجلس هستيم. لايحه‌اي از طرف دولت به مجلس رفته و در دستور صحن قرار گرفته كه بايد تصويب شود و در صورت تصويب قطعا اتفاقات خوبي را در بحث استخدامي خواهيم داشت.
وي با اشاره به تغييرات صورت گرفته در لايحه جديد دولت گفت: در لايحه جديد كه به مجلس رفته ورزشكاري كه مقام سوم جهان را كسب مي‌كند بعد از اين شامل معافيت مي‌شود. همچنين به جز نفر اول، نفرات دوم و سوم بازي‌هاي آسيايي نيز شامل معافيت و استخدامي خواهند شد. در بحث ورزشكاران توان‌ياب و جانباز پيش از اين يكي از اعضاي خانواده آنها شامل استخدام مي‌شد ولي الان اگر خود ورزشكار هم شرايطش را داشته باشد شامل قانون استخدام مي‌شود‌.

* 500 میلیارد برای تجهیزات درخواست کردیم
هاشمي افزود: ناوگان تجهيزات فدراسيون‌ها قدمت ۲۰ ساله و نياز به تجهيزات جديد دارد. براي تجهيزات غيرمصرفي كمك ۵۰۰ ميليارد توماني درخواست كرديم كه با كمك وزارت نفت اين منبع ديده شده و پس از اختصاص و پرداخت براي نوسازي تجهيزات در اختيار فدراسيون‌ها قرار خواهد گرفت.
وزير ورزش و جوانان همچنين درخصوص پرداخت پاداش به قهرمانان گفت: با وجود اينكه آيين‌نامه هنوز اصلاح نشده ولي از اختيارات خودمان استفاده كرديم و آن دسته از رشته‌هايي كه قبلا در ليست وجود نداشت را براي پرداخت پاداش اضافه كرديم كه ان‌شاءالله در مراسمي كه به زودي با حضور رييس‌جمهور برگزار مي‌شود از آنها تجليل خواهد شد.

* براي تكميل پروژه ها ۷ هزار ميليارد بودجه گرفته‌ايم
هاشمي خطاب به اعضاي كميسيون گفت: شما نمايندگان فعال جامعه خودتان و صداي ورزشكاران هستيد. مي‌توانيم نشست‌هاي فصلي بگذاريم كه چطور دغدغه‌ها را برطرف كنيم. اعضاي كميسيون بايد مدافع ورزشكاران خود باشند و اين وظيفه و رسالت اصلي اعضاي كميسيون است. ترويج اخلاق ورزشي نكته خيلي مهمي است و بايد به اين موضوع پرداخته شود. چون قهرمانان با اخلاق ورزشي مي‌توانند ماندگار شوند‌.

وی در پایان اضافه کرد: در جلسه شوراي عالي ورزش كه با حضور رييس جمهور برگزار شد درخصوص تعيين تكليف پروژه‌هاي نيمه تمام‌ كه بزرگترين دغدغه ما است اعلام كرديم تا پروژه آمايش سرزميني اجرا نشود هيچ پروژه تازه‌اي شروع نمي‌شود. براي تكميل پروژه ها ۷ هزار ميليارد بودجه گرفته‌ايم كه با استفاده از طرح آمايش براي تكميل آنها اقدام مي‌كنيم. بعد از اين آمايش سرزميني به ما مي‌گويد كه در چه شهري بايد چه ورزشگاهي ساخته شود.

دیگر خبرها

  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود