Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این گروه‌ها با صدور بیانیه مشترکی اعلام کردند: گروه های حامی دموکراسی که میلیون ها رای دهنده آمریکایی را نمایندگی می کنند از قانونگذاران می خواهند که اصول زیر را در رابطه با برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به طور عمومی تبیین کرده و از آن حمایت کنند.

بخشی از اصولی که این گروه ها به آنها اشاره کرده اند، عبارتست از: 'حمایت از برجام و بازگشت آمریکا به پیروی از این توافقنامه' و 'مخالفت با گزینه آغاز جنگ با ایران'.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی دیگر از اصولی که این 51 گروه آمریکایی به آن اشاره کرده اند، بر «مخالفت با تحریم هایی که اجرای برجام توسط هر یک از احزاب را مختل می کند، مانع از بازگشت ایالات متحده به پایبندی به برجام می شود،شهروندان ایرانی را تحت تاثیر قرار می دهد و مانع از رسیدن تولیدات پزشکی و بشردوستانه ضروری به ایران می شود» تاکید شده است.

«صداهای خانواده های آمریکایی» ، «موسسه عربی آمریکا» ، «اتحادیه کنترل تسلیحات» ، «ورای بمب» ، «مرکز پیشرفت آمریکا» ، «مرکز سیاست بین الملل» ، «دفاع مشترک» ، «سیاست خارجی برای آمریکا» ، «فدراسیون دانشمندان آمریکایی» ، «موسسه امنیت جهانی» ، «جی استریت» ، «شورای ملی ایرانیان آمریکا» ، «بنیاد صلح عصر هسته ای» ، «اقدام صلح آمیز» ، «پروژه امنیت ملی ترومن» ، «کلیسای متحد مسیح»، «اتحاد برای صلح و عدالت»، «پیروزی بدون جنگ» و «دنیا فرای جنگ» جزو 51 گروهی هستند که این بیانیه مشترک را امضا کرده اند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا 18 اردیبهشت در اقدامی که مخالفت جهانی از جمله اعتراض سایر امضاکنندگان برجام را در پی داشت، از این توافق هسته ای خارج شد. سایر طرف های برجام تاکید کرده اند که به توافق هسته ای پایبند می مانند.

خروج یکجانبه ترامپ از برجام و سیاست های وی درقبال ایران حتی مخالفت های شدیدی در داخل آمریکا برانگیخت و هنوز نیز ادامه دارد. در تازه ترین دور مخالفت ها، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا رویکرد دولت ترامپ در قبال ایران را کاملا اشتباه خواند و تاکید کرد که کاخ سفید باید قبل از خروج از توافق هسته ای 1+5 با ایران، با کشورهای اروپایی مشورت می کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد

روسیه پیش‌نویس قطعنامه تحت حمایت آمریکا و ژاپن که خواستار عدم توسعه تسلیحات هسته‌ای جهت استقرار در فضا می‌شد را وتو کرد.

به گزارش ایسنا، سیزده عضو شورای امنیت به این پیش‌نویس رای مثبت داده و چین تنها کشوری بود که به آن رای ممتنع داده بود.

پیش از به رای گذاشته شدن این پیش‌نویس، چین و روسیه خواستار اعمال اصلاحاتی در آن شده بودند که خواستار ممنوعیت قرارگیری هرگونه سلاحی در فضا می‌شد.

این اصلاحیه با هفت رای موافق، هفت رای مخالف و یک رای ممتنع نتوانست به تصویب برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کنترل تسلیحات هسته‌ای آمریکا از دست ترامپ خارج می‌شود پشت پرده وتوی روسیه / آمریکا: ببینید، روسیه حامی دیکتاتوری است!

دیگر خبرها

  • روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • مداخله ۹۵میلیارد دلاری آمریکا در معادلات جهانی | واشنگتن استراتژی سدنفوذ را احیا می‌کند؟
  • پول‌پاشی برای مثلث نیابتی