Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@09:19:35 GMT

عملیات نظامی در ادلب حتمی است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۰۶۲۴

عملیات نظامی در ادلب حتمی است

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «میخائیل بوگدانف»، معاون وزیر خارجه روسیه در گفت و گو با خبرنگاران تصریح کرد: من بر این باورم که گریزی از این امر نیست، چراکه آن افراد تروریسم را رها نخواهند کرد و باید طبیعتاً از بین برده شوند.

از سوی دیگر، بوگدانف با بیان اینکه تلاش‌ها با طرف‌های ذی‌ربط برای اتمام تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه ادامه دارد، نسبت به آغاز به کار این کمیته در نزدیک‌ترین زمان ممکن ابراز امیدواری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان داشت که در حال حاضر هماهنگی‌ها بر سر اسامی نامزدها در فهرست سوم کمیته قانون اساسی در جریان است که این فهرست درمورد نمایندگانی از جامعه مدنی است.

بوگدانف تصریح کرد که سازمان ملل بر تغییر شش نامزدی تاکید دارد که اسامی آنها در فهرست اصلی ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد که تشکیل این کمیته در پایان کار در گرو توافق میان دولت و مخالفان است و باید هر دو طرف به هر نحوی بر سر تمامی ۱۵۰ نامزد کمیته قانون اساسی توافق کنند.

انتهای پیام /

183 / 156 سوریه روسیه حمله ادلب تروریسم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سوریه روسیه حمله ادلب تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن گویر: همین حالا باید وارد رفح شویم

رفح، جنوبی‌ترین منطقه در غزه اکنون محل استقرار بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار آواره فلسطینی است که از مناطق دیگر این باریکه به آخرین پناهگاه موجود روی آورده اند. با این حال، تهدید مقامات صهیونیست برای انجام عملیات نظامی در این منطقه، باعث بروز نگرانی‌های بین المللی شده است. 

به گزارش الجزیره، ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و از مقامات راستگرای افراطی این رژیم امروز (دوشنبه) خواستار انجام عملیات نظامی در رفح شد. 

وی در مصاحبه با رادیو ارتش اسراییل اعلام کرد: ارتش باید همین حالا وارد رفح شود. ما باید این کار را حتی بدون حمایت آمریکا انجام دهیم. 

بن گویر در پاسخ به سوالی در این باره که این عملیات نظامی حتی بدون حمایت آمریکا باید انجام شود؟، گفت: قطعا چنین است. من باید این موضوع را به شما یادآوری کنم که ما تاکنون اقدام انجام چندین جنگ مختلف بدون حمایت آمریکا و تمامی جهان کرده ایم. 

سخنان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پس از آن مطرح می‌شود که تل آویو درپی عدم استفاده آمریکا از حق وتو پیرامون قطعنامه شورای امنیت برای استقرار آتش بس در غزه، از لغو سفر هیات عالی رتبه به واشنگتن برای رایزنی پیرامون حمله به رفح خبر داد. 

آمریکا به دنبال آن است که مانع از عملیات نظامی در منطقه رفح شود. گرچه واشنگتن حمله به این منطقه را خط قرمز خود اعلام کرده، اما هیچ تنبیه مشخصی برای وقوع چنین رخدادی مطرح نکرده است. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تاکید دارد واشنگتن در هر حالی متعهد به حمایت نظامی از تل آویو است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پوتین: ادعای جنگ روسیه با ناتو مزخرف است
  • واکنش پوتین به ادعای جنگ روسیه با ناتو
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • آمریکا: به اسرائیل فقط مشاوره نظامی می‌دهیم
  • بن گویر: همین حالا باید وارد رفح شویم
  • درخواست یکصد فعال سیاسی، فرهنگی و روزنامه‌نگار لرستانی: کمیته‌ی حقیقت‌یاب برای ‌مرگ «پرستو بخشی» پزشک جوان اعزام کنید! + متن نامه و اسامی امضاکنندگان
  • آیا در قانون اساسی پیروان ادیان شناخته نشده، حق تحصیل و استخدام ندارند؟/ آیا گزینش در قانون اساسی وجود دارد؟
  • آمریکا: بلینکن درباره عملیات نظامی در رفح با گالانت گفتگو خواهد کرد
  • نماینده مجلس: کلید جهش تولید عمل به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی است
  • اصلاح تصویب‌نامه موضوع واگذاری سهام عدالت جدید ابلاغ شد