Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به برتری‌هایش در فوتبال فرانسه ادامه داد.

به گزارش تسنیم، در یکی از بازی‌های معوقه رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) تیم پاری‌سن‌ژرمن با برتری 5 بر یک خانگی مقابل مون‌پولیه بیش از پیش به قهرمانی زودهنگام نزدیک شد.

کورساوا در دقیقه 13، دی‌ماریا در دقیقه 1+45، انکونکو در دقیقه 73، هیلتون (بازیکن حریف) در دقیقه 78 و امباپه در دقیقه 79 برای میزبان و موله در دقیقه 31 برای مون‌پولیه گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاری‌سن‌ژرمن با این پیروزی اختلافش با تیم دوم جدول رده‌بندی لوشامپیونه را به 15 امتیاز افزایش داد.

در دیگر بازی معوقه هم بوردو در زمین خود مقابل گنگان به تساوی بدون گل رضایت داد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدری: مدافعی مانند پائو کوبارسی ندیده‌ام

هافبک بارسلونا از آمادگی تیمش برای بازی با پاری سن ژرمن خبر داد. 

طرفداری | بارسلونا کمتر از 24 ساعت آینده در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت. شاگردان ژاوی پس از کسب پیروزی 3-2 مقابل پاریسی ها در بازی رفت هفته گذشته، در استادیوم لوییس کمپانیس میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود.

پیش از رویارویی مهیج روز سه شنبه شب، پدری، هافبک طراح بارسلونا، در کنفرانس مطبوعاتی کنار پیش از بازی حاضر شد و در آنجا درباره موضوعات مختلفی مرتبط با خود و تیم صحبت کرد.

تیم برای مسابقه فردا بسیار مشتاق و هیجان زده است. من شخصا دوران بدی را پشت گذاشته ام، اما برای بازی فردا خیلی مشتاق هستم. خوشحالم که وقتی به زمین می روم به مصدومیت هایی که داشته ام فکر نمی کنم. در اوج  آمادگی هستم. انگیزه و هیجان همه چیز را جبران می کند. می تواند مهم ترین بازی فوتبال من باشد، مثل نیمه نهایی یورو. مدت زیادی است که به فکر بازی در چنین شب هایی برای بارسلونا هستم.

تمدید قرارداد؟ من بسیار آرام هستم و می دانم که بارسا به حرف هایی که زده ایم پایبند خواهد بود. حتی با اینکه مدت زیادی در کنار تیم نبودم، با حضور بازیکنانی مثل فرنکی یا آندریاس، تیم خودش را نگه داشته است. ما یک تیم بسیار کامل هستیم و مهم اتحاد است، به خصوص زمانی که مصدومیت ها رخ می دهند. 

ما باید محتاط باشیم زیرا پاریس با تمام قدرت حمله می کند. آنها سعی خواهند کرد نتیجه را برگردانند و درست است که نتیجه فعلا به نفع ما است، اما باید پاریس را شکست دهیم. از نظر ذهنی پیشرفت کرده ایم. ما جوان هستیم و با گذشت زمان بهتر خواهیم شد. در پاریس، نتیجه را برگرداندیم و برای کاری که انجام دادیم اعتبار زیادی کسب کردیم.

گوندوغان بازیکن فوق العاده ای است. از زمانی که او را در پیش فصل دیدم متوجه این موضوع شدم. بازی کردن در کنار او لذت بخش است و در تمرینات چیزهای زیادی از او یاد می گیرم. او همچنین آمار خیره کننده ای دارد. ما با شور و اشتیاق زیادی به مصاف این بازی می رویم. می خواهیم به هواداران انگیزه بدهیم. به آنها می گویم که با ما باشند، تمام تلاش خود را می کنیم.

 پائو کوبارسی؟ او را دوست دارم. یک مدافع میانی که در کار با توپ فوق العاده است،. من هرگز یک مدافع 17 ساله با چنین ویژگی هایی ندیده ام. او به ندرت در دوئل ها شکست می خورد. پائو آدم فوق العاده ای است و با او زیاد می خندم. 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • ادامه انتقادها از انریکه: از امباپه درست استفاده نمی‌کنی!
  • الخلیفی در زمین بارسا سرمربی شد! (عکس)‏
  • ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم
  • پدری: مدافعی مانند پائو کوبارسی ندیده‌ام
  • زنگ خطر برای 9 بازیکن بارسا و پاری‌سن‌ژرمن
  • یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و لوتون + فیلم
  • غرش شیرهای لیسبون: نزدیک ونزدیک‌تر به قهرمانی