Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از سفیر افلاک، چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، انقلابی که نور امید را در دل مردم و مستضعفان روشن کرد، بعد از پیروزی انقلاب، محرومیت زدایی و سازندگی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

گروه جهادی شهید احمد متوسلیان، حوزه مقاومت بسیج روح الله ناحیه مرکزی یزد، جهادگرانی بی منت در روز‌های گرم تابستان و تعطیلات، بار سفر بسته و راهی روستایی دورافتاده می‌شوند تا با تلاش در کنار سایر جهادگران بتوانند لبخند را به محرومین هدیه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز جهاد ادامه دارد، جهادگران زیادی در سراسر کشور با عشق خدمت، آهنگ جهاد و خدمت را در روستا‌ها سر می‌دهند و امید، شور و نشاط را برای اهالی روستا هدیه می‌برند، از نزدیک پای درد دل محرومین می‌نشینند و با صبر و حوصله حرفهایشان را می‌شوند تا گام‌های بلندی برای زدودن محرومیت بر می‌دارند.

یکی از جهادگران حوزه مقاومت بسیج روح الله گفت:: ۴ سال است که در ایام تعطیلات به همراه سایر دوستانم به روستا‌های محروم می‌رویم و می‌کوشیم تا لبخند را به اهالی روستا و محرومین هدیه دهیم.
 
وی بیان کرد: بهترین روز‌هایی که از زندگی لذت می‌برم این است که بعد از ساخت و یا تعمیر یک منزل می‌بینیم اهالی خانه خوشحال هستند و این لبخند‌ها با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

این جهادگران جوان افزود: به نظر من بهترین ویژگی اردو‌های جهادی این است که کار در این جا فقط برای خدا انجام می‌شود و فرصتی است تا ما خودمان را بیشتر بشناسیم و برای خدمت به خلق و محرومین گام‌های اساسی برداریم.
 
علی محمد ابوالفضلی اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۴ تا کنون ۷ واحد منزل مسکونی برای محرومین روستای محمدآباد، روستای گلستان بافق، محله آزادشهر، محله چاه ملکی، محله چهار منار، بلوار امام زاده جعفر و محله‌ی اسکان ساخته شده که همزمان با ایام اله دهه فجر یکی از منازل محرومین افتتاح شد.
 
وی اضافه کرد: همچنین در سال جاری ۲ واحد منزل مسکونی محرومین بازسازی و تعمیر شده  و تلاش جهادگران در اردو‌های جهادی همچنان ادامه دارد. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به وقت افطار در محله‌ی گلچینان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اهالی محله تاریخی گلچینان یزد هرسال دست به دست هم می‌دهند و برای میزبانی از روزه داران در ضیافت افطار کوچه و پس کوچه‌های تاریخی محله‌ی تاریخی خود را مهیا می‌کنند.  آقای مباشر از اهالی محله می‌گوید: قدمت افطاری دادن در مسجد تبریزیان محله‌ی گلچینان به صد سال پیش برمی گردد و حدود ۸ سالی است که با نیت و همت اهالی خیر و نیکوکار محله، سفره‌های افطاری در کوچه‌های کاهگلی زیر ساباط‌ها و بادگیر‌های تاریخی پهن می‌شود و هرساله پذیرای بیش از ۲ هزار روزه دار هستیم. اهالی محله گلچینان یزد به عشق مردمان دیارشان، سفره‌های همدلی پهن می‌کنند و خوشا به حال آنانکه علاوه بر درک لحظه‌ی شیرین افطار، حلاوت افطاری دادن را هم درک می‌کنند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع دستگاه قضا با هنجارشکنان جشن نوروز
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • به وقت افطار در محله‌ی گلچینان یزد
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • وقتی جهادگران لبخند هدیه می‌دهند/هزارخدمت دندانپزشکی در سربیشه
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است