Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@23:00:28 GMT

30 هزار لیتر نفت خام قاچاق در بهبهان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۰۷۴۳

30 هزار لیتر نفت خام قاچاق در بهبهان کشف شد

اهواز-ایرنا- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان بهبهان 30 هزار لیتر نفت خام قاچاق از یک تانکر حمل سوخت کشف و خودروی مذکور توقیف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از سردار پایگاه خبری پلیس حیدر عباس زاده شامگاه چهارشنبه در این خصوص اظهار داشت:ماموران پلیس آگاهی بهبهان روز چهارشنبه حین کنترل خودروهای عبوری در این شهرستان به یک دستگاه تانکر کشنده مشکوک و بر اساس مقررات آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بازرسی ماموران پلیس آگاهی بهبهان از تانکر کشنده مذکور، 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت خام که در آن بارگیری شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت قاچاق کشف شده را بالغ بر سه میلیارد ریال برآورد کردند.
وی بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
سردار عباس زاده با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی گفت: مبارزه با قاچاق از ماموریت های مهم و مستمر پلیس برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است.
همچنین پیش از این در 17 و 24 بهمن ماه نیز 70هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرهای شوش و دزفول کشف شد.
*دستگیری مالخر و کشف یک میلیارد اموال مسروقه در اهواز
رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری یک مالخر و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاهش در اهواز خبر داد.
سرهنگ سعید شعبان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب گزارشی مبنی بر خریداری اموال مسروقه توسط یک مالخر در اهواز، به دلیل حساسیت موضوع، دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند مالخر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.
سرهنگ شعبان گفت: در بازرسی از انبار مخفیگاه متهم تعداد زیادی انواع لوازم منزل، وسایل خودرو و ابزارهای مختلف ساختمانی کشف شد.
وی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مرجع قضائی شد.
همچنین پیش از این سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز در 26 دی ماه از دستگیری مالخر حرفه ای خرید و فروش تلفن همراه سرقتی در این شهرستان خبر داده بود.
7152/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي خوزستان كشف نفت خام خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شد.

 وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضائی هر ۲ متهم را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اینکه در بازدید انجام شده از مخفیگاه متهمان ۵۵۱ گرم تریاک، ۲۶۰ عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر کشف شد، بیان کرد: هر ۲ خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۵۱۸ کیلو شکلات قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست از مصرف هرگونه مواد غذایی قاچاق که فاقد تائیدیه‌های سازمان بهداشت و غذا و دارو کشور می‌باشد خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر