Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، با بیان اینکه برخی جاده های کوهستانی استان به دلیل برودت بالای هوا یخ زده و لغزنده است و رانندگان با سرعت مطمئنه از این مسیرها رفت و آمد کنند، گفت: هم اکنون آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به ممنوعیت دو روزه آمدوشد انواع کشنده‌های سنگین درروز‌های دوم وسوم اسفندماه در جاده‌های چالوس وهراز اشاره کرد و افزود: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمدوشد همه تریلر‌ها، کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و فردا جمعه ۳ اسفندماه از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: رفت و آمد موتورسیکلت به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۴ اسفندماه از جاده‌های کرج- چالوس و هراز ممنوع شد.

محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس

سرهنگ قدمی از یکطرفه شدن جاده چالوس در نخستین جمعه اسفندماه خبرداد وگفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۶ بهمن ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از ساعت ۱۷ تا ۲۴ فردا از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز بازگشایی شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محور هراز در استان‌ مازندران با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

محور هراز به دلیل بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ در هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود شده بود.

مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است کد خبر 846680 برچسب‌ها استان مازندران ترافیک - جاده‌ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر مهم

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محور هراز بازگشایی شد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است