Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان منتظری، مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه گزارشگر بازی اعتقاد دارد صیادمنش با وجود پیوستن به استقلال راه خود را اشتباه رفته، به نظر من قابل هضم نیست.به گزارش بلاغ،پژمان منتظری پس از برتری 2 بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی، اظهار داشت: بازی بدی نبود و ما نتیجه خوبی به دست آوردیم. قصد نداشتم بعد از پایان مسابقه صحبت کنم، اما نکاتی را شنیدم که باید در خصوص آن مطالبی را عنوان کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً گزارشگر مسابقه در مورد بازیکنان استقلال از جمله من در این دیدار نظراتی را عنوان کرده است که صحبت‌های او در مورد من مشکلی ندارد، اما صحبت‌هایش در مورد اللهیار صیادمنش و اینکه او راه خود را اشتباه می‌رود باید توضیحات کامل‌تری بدهد.

وی تصریح کرد: چطور گزارشگر مسابقه اعتقاد دارد بازیکنی 17 ساله که به باشگاه بزرگ استقلال پیوسته راه خود را اشتباه رفته است؟! شاید ایشان انتظار داشتند صیادمنش به تیم دیگری می‌رفت تا خوش‌شان بیاید. شنیدن این مسائل به هیچ عنوان برای من قابل هضم نیست و امیدوارم دفعه بعد در خصوص استقلال و بازیکنان این تیم به این راحتی نظر ندهند.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد اعتراضات خود به حسن اکرمی، داور مسابقه عنوان کرد: تمام تلاش من در این دیدار آرام کردن تماشاگران بود، اما احساس کردم باید در برخی صحنه‌ها با داور صحبت کنم که از سوی ایشان نیز با کارت جریمه شدم. باز هم معتقدم نیاز بود که با داور صحبت کنم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در شرایطی در هفته بیستم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند که سرخپوشان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند با استقلال هم‌امتیاز شوند و در ادامه لیگ مسیر راحت‌تری را طی کنند.

با این حال دربی ۱۰۳ در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با فاصله سه امتیازی از استقلال لیگ را دنبال کند و برای صعود به صدر جدول منتظر لغزش آبی‌ها باشد.

اوسمار ویه‌را در خصوص این مسابقه می‌گوید: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

سرخپوشان در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارند و در شش هفته باقی‌مانده برای صعود به صدر و کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با استقلال خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • قیصر امین‌پور نمی خواست برای شعرش به او کلیه بدهند
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • گلایه سپاهان از گزارشگر مسابقه با ملوان
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال