Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: دشمن می‌خواهد سرمایه‌های روستاییان را به طرق مختلف به تاراج ببرد. آفتاب‌‌نیوز : سردار علی مؤیدی در کارگروه اشتغال و سرمایه‎گذاری استان لرستان، اظهار کرد: نظام خدمات زیادی را در روستاها انجام داده و باید آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در این راستا انجام شود.
وی با بیان اینکه درست است مشکلات زیادی داریم اما اتفاقات خوبی در بخش روستایی افتاده است، گفت: باید خدماتی که در روستاها انجام شده به عنوان یک کار فرهنگی ویژه بیان شود تا اهالی روستا از این انجام خدمات آگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در بخش اقتصاد با چالش‌ها و ابرقدرتی مواجهیم که دشمنی ۴۰ ساله با ما دارد و البته با تلاش کارگزاران نظام از این گردنه عبور خواهیم کرد.
مؤیدی با تاکید بر اینکه بخشی از اهداف دشمنان این است که سرمایه‌های روستا را می‌خواهند به طرق مختلف به تاراج ببرند، عنوان کرد: به عنوان متولی مبارزه با قاچاق معتقدم دشمن درصدد است با قاچاق دام، زالو، خاک و چوب و … را به طرق مختلف از دست روستاییان بگیرد.
وی با اشاره به اینکه باید روستاییان را آگاهی‌بخشی کنیم که از فروش دام خود به قاچاقچیان حتی با دوبرابر قیمت اجتناب کنند، خاطر نشان کرد: این مهم می‌تواند ضربه بزرگی به سرمایه ملت بزند.
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اضافه کرد: امروز جلسه دولت در خصوص کالاهای اساسی برگزار شد و فردا نیز جلسه اضطراری در خصوص قاچاق کالاهای اساسی گذاشته شده است، البته مبارزه با قاچاق کالا صرفاً این نیست مسئولین دور هم بنشینند و جلسه بگذارند، از سطح روستا تا مرکز بخش و شهرستان و کشور انتظار داریم در مبارزه با قاچاق کالا ما را همکاری کنند.
مؤیدی یادآور شد: متأسفانه امروز شاهد قاچاق علوفه نیز هستیم و انتظار داریم مسئولان و مردم در حفظ و حراست و صیانت از این سرمایه‌های عظیم همکاری لازم را داشته باشند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاچاق کالا و ارز سرمایه های روستاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد

«محمد مخبر» در حکمی «سید محمود حسینی‌پور» را به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب و ابراز امیدواری کرد که وی با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشد.

متن کامل حکم معاون اول رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

جناب آقای سید محمود حسینی پور

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

محمد مخبر
معاون اول رئیس جمهور

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی
  • تاثیر منفی سیاست های ارزی بر بازار سرمایه
  • آیت‌الله العظمی جوادی آملی: بسیاری از مردم غرب خودشان را به تاراج گذاشته‌اند/ همان طوری که قرآن توانست جاهلیت کهن را از بین ببرد، می تواند جاهلیت جدید را هم از بین ببرد و ما دیگر شاهد جریان غزه و امثال غزه نباشیم
  • رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی
  • تأکید رئیسی بر جلوگیری از عادی شدن مبارزه با قاچاق و اعتیاد
  • نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی از مدیران عامل هلدینگ‌های سرمایه گذاری
  • نشست مشترک مدیران هلدینگ‌های سرمایه گذاری با رئیس مجلس
  • کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودروی ۲ قاچاقچی