Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@01:26:44 GMT

باخت مجدد حریف عربستانی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۱۰۰۹

الاهلی عربستان با نتیجه ۲ بر یک مقابل الفتح شکست خورد و از کورس مدعیان قهرمانی عقب افتاد.

به گزارش تابناک ورزشی، در نخستین مسابقه هفته بیست و یکم لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم الاهلی که یکی از حریفان پرسپولیس در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت ۱۸:۵۰ امشب در ورزشگاه شاهزاده عبدالله بن جلوی مهمان تیم رده هفتمی الفتح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الفتح با گلی که در دقیقه ۷ توسط محمد المجحد به ثمر رساند، نیمه اول را با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشت، اما در دقیقه ۷۳ مهند عسیری روی توپ ارسالی از کرنر با ضربه سر گل تساوی را زد.

در حالی که بازی با تساوی یک بر یک رو به پایان بود، محمد المجحد با دریبل‌های چشم‌نواز و جای گذاشتن چهار مدافع الاهلی، گل دوم الفتح را به ثمر رساند تا به برتری ۲ بر یک خانگی دست پیدا کنند. تیم الاهلی عربستان که دو هفته دیگر باید نخستین بازی فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا را برابر السد قطر برگزار کند، بعد از چهار پیروزی متوالی، امشب برای دومین بازی پیاپی شکست خورد تا ۳۶ امتیازی و در رده چهارم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان بماند و نتواند فاصله امتیازی خود با الهلال ۴۹ امتیازی که یک بازی کمتر از آنها دارد را کاهش دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرسپولیس الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ‌یک/ باخت عجیب شاگردان قربانی در خانه

به گزارش "ورزش‌سه"، دو تیم در چارچوب هفته بیست و هفتم با ترکیب زیر راهی میدان شدند:

نفت و گاز گچساران 
راستین خرقانی، علی حدادی‌فر، محسن آقایی، رضا خانی، محمدمهدی عسگری، رضا کرملاچعب، علی قربانخانی، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، محمدحسین باباگلی ساسان جعفری‌کیا
سرمربی: پیروز قربانی

شهر راز شیراز
آرش ملک علیایی، محمد قنبری، کیخسرو سیاه‌پور، جواد نصیر، مجید بهروزی، عرفان شیروانی، میلاد غریبی، محمدرضا فیروز‌زاده، علی حسامی، رضا بهمئی، محمد کاظمی
سرمربی: ستار زارع

نیمه اول این مسابقه در حالی به پایان رسید که میلاد غریبی موفق شد در دقیقه 34 شهر راز را در خانه حریف پیش بیندازد؛ تک گلی که تا پایان مسابقه حفظ شد و سه امتیاز ارزشمند را به حساب شاگردان ستار زارع واریز کرد که باید حواس‌شان به حفظ فاصله از منطقه سقوط باشد.
در نیمه دوم شاگردان پیروز قربانی برای جبران نتیجه وارد زمین شدند، اما نمایش دفاعی تیم شهر راز بهتر بود و آنها توانستند تا پایان در مقابل حملات تیم میزبان از تک گل خود محافظت کنند.
با این سه امتیاز تیم شهر راز شیراز 33 امتیازی شد و در رتبه دوازدهم قرار گرفت و در سوی دیگر تیم نفت و گاز گچساران 36 امتیازی در رتبه هفتم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند
  • تنیس روی میز قهرمانی جهان| نوشاد عالمیان بازی برده را به نفر ۱۹ دنیا باخت
  • لیگ‌یک/ باخت عجیب شاگردان قربانی در خانه
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم