Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه چهارشنبه در نشست معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری ‌های سراسر کشور در بندرعباس اظهار داشت: با کاهش تشریفات در حوزه مسکن می توان سرمایه گذاران را جذب و مشکل مسکن را برطرف کرد.
وی بیان داشت: با برنامه ریزی های انجام شده و حمایت های دولت اقدامات اساسی جهت نوسازی بافت های فرسوده در هرمزگان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار هرمزگان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ظرفیت های ویژه این استان، گفت: هرمزگان دارای پنج منطقه ویژه اقتصادی و دو منطقه آزاد است که در آینده نزدیک یک منطقه آزاد دیگر به این استان اضافه خواهد شد.
وی با بیان اینکه کشتی سازی و لنج سازی در هرمزگان فعال است، تصریح کرد: این صنعت حجم بالایی از اقتصاد هرمزگان را به خود اختصاص داده است.
همتی ادامه داد: در حال حاضر هفت پالایشگاه در هرمزگان فعال و تولید بنزین در استان حدود 60 میلیون لیتر است که در سه پالایشگاه تولید می‌شود.
وی ابراز داشت: هرمزگان در زمینه های گردشگری و صنایع دستی نیز از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است.
7198/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 بنزین سرمایه صنعت گردشگری و صنایع دستی مسکن 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، ایوب رحیمی گفت: در سال گذشته تعداد ۳۰ واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۵۵ هزار و۴۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۷۸ نفر به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک برای فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد در استان، تصریح کرد: با توجه به برگزاری مستمر جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با مدیران و رفع مسائل و مشکلات واحدها این امر مهم انجام گرفت.

رحیمی نبود سرمایه در تأمین نقدیندگی را مهمترین علت تعطیلی واحدهای صنعتی راکد عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاران جدیدی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان را دارند به سمت احیای واحدهای تولیدی راکد هدایت شوند.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان اظهار داشت: واحدهایی که در سال جاری به چرخه تولید بازگشته و مجدد راه‌اندازی شده‌اند بیشتر صنایع کوچک هستند و هر واحد به طور متوسط برای ده نفر اشتغالزایی کرده است.

وی تأثیر واحدهای احیا شده در چرخه تولید استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: واحدهای کوچک اگرچه از نظر اشتغالزایی محدود هستند اما تحرک خوبی در رونق تولید و تکمیل چرخه تولید در استان ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6080514

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۸ ظرفیت جدید سرمایه گذاری در بخش آب استان
  • اعلام فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار منطقه چالابه
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • روابط دوستانه ایران و روسیه زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • روابط دوستانه ۲ کشور زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان