Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وقوع یک حادثه برای تعدادی از گردشگران را در یکی از مناطق چین به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در منطقه «گوانگ دونگ» در چین جنوبی رخ داد، سقوط ناگهانی پل موجب شد شش گردشگر به شکلی وحشتناک بر روی یک رودخانه آویزان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه اوایل این ماه و هنگامی رخ داد که این گردشگران تلاش کردند از روی این پل که با طناب ساخته شده بود خود را به سمت دیگر رودخانه برسانند.

ویدئویی که منتشر شده است این گروه گردشگران را در حال عبور از طناب که در ارتفاع ۲.۵ متری از آب رودخانه نصب شده است نشان می‌دهد. لحظاتی بعد و پس از چند تکان شدید، ناگهان این طناب به پایین سقوط کرده و گردشگران را در حالی که آویزان هستند روی آب رودخانه قرار می‌دهد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی تکان‌های شدید موجب شکستن دستگیره فلزی پل و سقوط طناب شده است. بنا به این گزارش همه گردشگران گرفتارشده بر فراز رودخانه توسط تیم نجات به سمت دیگر رودخانه منتقل شدند. طبق این گزارش هیچ یک از گردشگران در اثر سقوط پل دچار آسیب نشدند. پس از وقوع این حادثه عبور از این پل که بر فراز رودخانه‌ای در یکی از مناطق شهر " یانگ جیانگ" قرار داشت تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که حضور گردشگران بر روی پل های کشور چین با حادثه همراه می شود. اواخر سال گذشته نیز حضور تعداد زیادی گردشگر بر روی یکی از پل های منطقه فوشان در  استان گوانگ دونگ چین با حادثه همراه شد. ایستادن جمعیت زیاد روی این پل عابر و فشار بیش از اندازه  موجب سقوط آن شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

سقوط ناگهانی پل، گردشگران را به دردسر انداخت!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین وحشتناک ترین ها حوادث چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مرد میانسال در عمق ۷۰ متری چاه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۱۸:۰۴ عصر روز گذشته، یک مورد حادثه سقوط در چاه به آدرس شهرک ولیعصر خیابان عمرانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد و درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: ریزش ساختمانی در ارومیه جان نوجوان را گرفت

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه در محل حادثه حاضر شدند، گفت:‌ با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک سوله حدودا ۵۰۰ متری متروکه که هیچ کاربری نداشت رخ داده است. در این سوله چاهی به عمق ۷۰ متر حفر شده بود و در انتهای چاه نیز به عمق حدود ۸ متر آب وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: در بررسی مشخص شد فردی هنگام ورود یا خروج، به دلیل خرابی تجهیزات، به داخل چاه سقوط کرده بود.

ملکی گفت: یک پمپ آب، در محل وجود داشت که خراب شده بود، همکاران من پمپ را تعمیر کردند و به وسیله آن، آب چاه تخلیه شد اما دیواره های چاه به شدت آسیب دیده بود و در حال تخریب بود. در این شرایط نجاتگر تیم آتش‌نشانی، با انجام ایمن سازی و تجهیزات کامل وارد چاه شد و توانست فردی را که سقوط کرده بود از عمق ۷۰ متری خارج کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: فردی که در چاه سقوط کرده بود؛ یک مرد ایرانی ۴۴ ساله بود که به تائید عوامل اورژانس در همان لحظات اولیه سقوط، جان خود را از دست داده بود.

وی درباره کار در چاه‌ها هشدار داد: چاه‌هایی که در آن ها آب وجود دارد، دیواره های خطرناکی دارند و ممکن است هر لحظه دیوارها ریزش پیدا کنند یا سطح آب چاه کم و زیاد شود؛ بنابراین افرادی که در این زمینه مشغول به کار هستند باید جوانل احتیاط را رعایت کنند.

به گفته ملکی، عوامل آتش‌نشانی پس از تحویل جسد به پزشکی قانونی و انجام ایمن‌سازی‌های لازم، محل را به عوامل انتظامی تحویل داده و در ساعت ۴۸ دقیقه بامداد به ماموریت خود خاتمه دادند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1226887 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • سقوط خودروی پراید به رودخانه دهستان مصیر حادثه آفرید + فیلم
  • سقوط مرگبار موتور سیکلت از پل در شهرستان رامهرمز
  • انحراف پراید از جاده و سقوط به دره ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • موشک‌های ایرانی بر فراز آسمان مسجد الاقصی + فیلم
  • لحظه شلیک موشک‌ها بر فراز آسمان لرستان
  • تصادف در محور بوکان_ مهاباد ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • ببینید | چاه در یک شهرک جان شهروندی را گرفت
  • سقوط مرگبار مرد میانسال در عمق ۷۰ متری چاه
  • تصادف در محور بوکان _ مهاباد ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • برخورد سه دستگاه خودرو در محور بوکان مهاباد چهار مصدوم برجای گذاشت