Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-29@14:22:45 GMT

چهره معروف اینستاگرام بازیگر یک سریال شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۱۰۷۶

چهره معروف اینستاگرام بازیگر یک سریال شد

جواد خواجوی بازیگر تئاتر و چهره پرطرفدار فضای مجازی در سریال «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست بازی می‌کند.

به گزارش شریان نیوز، جواد خواجوی بازیگر تئاتر و چهره پرطرفدار فضای مجازی که مردم او را به واسطه دوبله فیلم‌های مختلف با لهجه مشهدی می‌شناسند، این روز‌ها در سریال «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین حضور خواجوی به عنوان بازیگر در قاب تلویزیون است.

تصویربرداری سریال «سرباز» این روز‌ها در لوکیشن پادگان دنبال می‌شود و بازیگرانی چون آرش مجیدی، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، جواد خواجوی و... در این فیلم ایفای نقش می کنند.

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، رویا تیموریان، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، کوروش تهامی، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی هاشمی، افسانه کمالی، فرحناز منافی ظاهر، جواد خواجوی، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، مهدی مستبصری، محمدطاهر مقدم دوست، دریا بخشنده و … از بازیگران این مجموعه هستند.

«سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی عاشقانه‌ای حماسی است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای شبکه سه سیما تولید می‌شود.

این سریال حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی و همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است. در خلاصه داستان «سرباز» آمده است: در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

سایر عوامل سریال «سرباز» عبارتند از نویسنده: حمید نعمت الله، هادی مقدم دوست، دستیار کارگردان: سعید بیات، مدیر برنامه ریزی: وحید کاشی، مدیر تولید: حمید حاجی زاده، مدیر تصویربرداری: محسن فلاحی، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح صحنه و لباس: بابک پناهی، طراح گریم: مرتضی کهزادی.

مجموعه تلویزیونی «سرباز» محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروی مسلح است.

دسته بندیآخرین عناوین هنری

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد

 بازیگر معروف سریال پیکی‌بلایندرز زیر پست تیم ملی کامنت گذاشت.

 پاول اندرسون، بازیگر مطرح سریال پیکی‌بلایندرز، در زیر پست جدید تیم ملی برای مهدی قایدی، ستاره تیم ملی ایران و باشگاه اتحاد کلباء امارات کامنت گذاشت.

این بازیگر پیش از این هم برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرده بود. 

منبع:‌خبرآنلاین

سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • بازیگر نقش شاهزاده جا میونگ گو در جومونگ ۳ کیست؟
  • روایت حامد عسگری از سلام سرباز دهه هشتادی به آقا و پاسخش
  • ببینید | بازخوانی ترانه قدیمی توسط بازیگر معروف سریال شهرزاد
  • (ویدئو) پست نوروزی مریم معصومی در اینستاگرام که وایرال شد
  • مردی که چهره دیگران را شیطانی می‌بیند!
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • کاکو، دل آرنولد را برد!
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • (عکس) تصویری تازه از جواد عزتی در پشت‌صحنه زخم کاری ۳
  • عکس/ چهره بامزه و معصوم بازیگر زن معروف در کودکی