Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@08:20:35 GMT

آغاز محدودیت ترافیکی دوباره در پنجشنبه ها

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۱۳۹۶

صراط:

با تصمیم پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ طرح ترافیک و زوج و فرد که با اجرای مدل جدید طرح ترافیک در سال اجاری در روزهای پنجشنبه اجرایی نمی‌شد، دوباره در پایتخت به مرحله اجرا گذاشته و بر این اساس از صبح امروز پنجشنبه، دوم اسفندماه خودروهایی که از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ساعت ۱۳ به طور غیرمجاز وارد محدوده طرح ترافیک یا زوج و فرد شوند، جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا در روزهای شنبه تا چهارشنبه نیز ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد از ۶:۳۰ آغاز شده و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت.

آنطور که پیش از این پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرده بود، این طرح در راستای مدیریت ترافیک در روزهای پایانی سال و به درخواست برخی از کسبه و ساکنان محدوده‌های مرکزی شهر اجرا شده است.

اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنجشنبه تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

کد خبر 6086307

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • آغاز مطالعات طرح ترافیک شهر قزوین
  • شکستگی خط لوله آب در خیابان میر / محدودیت‌های ترافیکی تا پایان بازسازی ادامه دارد
  • مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه یک بازدید کرد/ پیشرفت قابل توجه شهرداری منطقه یک در اجرای پروژه‌های ترافیکی
  • آغاز مطالعات طرح ترافیکی قزوین