Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز در حاشیه اجلاسیه شهدای کارمند استان کردستان که با حضور حشمت الله فلاحت پیشه در سنندج برگزار می شود، سردیس شهید کامران نجات الهی از اساتید دانشگاه که به شهادت رسیده است، رونمایی شد.

بنابر این گزارش همزمان با این رونمایی ساختمان جدید دانشگاه علوم پایه بیجار در این شهرستان نیز افتتاح می شود که قرار است تندیس شهید نجات الهی به این مکان انتقال یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است برگزاری این مراسم به مناسبت طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در راستای کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان صورت گرفته است.

کد خبر 4548365

منبع: مهر

کلیدواژه: حشمت الله فلاحت پیشه دانشگاه کردستان رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و چهارمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، مرحوم مهدی قربانی ۴۸ ساله از مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که عمل اهدای عضو در بیمارستان منتصریه انجام گرفته است ادامه داد: کبد زنده یاد مهدی قربانی در این بیمارستان منتصریه به مردی ۴۵ ساله ساکن تربت جام که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد، پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحوم مهدی قربانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان