Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@02:12:55 GMT

هیچ یتیمی در فارس تا پایان ۹۸ بدون مسکن نمی‌ماند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۱۴۲۵

هیچ یتیمی در فارس تا پایان ۹۸ بدون مسکن نمی‌ماند

مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، به دنبال این هستیم تا پایان سال ۹۸ هیچ یتیمی تحت پوشش کمیته امداد بدون مسکن نباشد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدبذرافشان شب گذشته در گردهمایی نیک‌اندیشان شیرازی که به مناسبت چهارمین سالگرد تاسیس موسسه خیریه فرهنگی دارالاکرام شعبه گل نرگس با عنوان "ما و مسئولیت اجتماعی"  برگزار شد، اظهار داشت: امسال با حمایت خوب نیک‌اندیشان یک‌هزار و 400 خانه برای نیازمندان ساخته و یا خریداری شد که در سال 98 نهضت تامین مسکن برای نیازمندان کمیته امداد ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان فارس همچنین با قدردانی از نیک‌اندیشان و فعالیت‌های موسسه خیریه فرهنگی دارالاکرام شعبه گل نرگس شیراز اظهار داشت: امروز معتقدیم نیک‌اندیشان که در هر راه خیر قدم بر می‌دارند در واقع شاگرد زرنگ‌های خدا هستند که بسیار زیرکانه مشق احسان را خوب نوشتند.

بوشهر|تیم درمانی خیریه نورآوران سلامت در منطقه تنگ ارم دشتستان مستقر شدکلاهبرداری نیم میلیاردی در پوشش انجمن خیریهنمایشگاه خیریه نقاشی خط و خوشنویسی در کاشان گشایش یافت+تصاویر

وی با بیان اینکه استان فارس همواره در قله نیک‌ورزی، مهرورزی و کمک کردن به دیگران است افزود: دغدغه‌ای که در نیک‌اندیشی و امورخیریه‌ها در کشور و این استان داریم این است که فعالیت‌ها و کمک‌ها هدایت شده و کارشناسی شده براساس نیازها نیست.

بذرافشان با تاکید بر اینکه امروز باید خدمات خیریه‌ها تخصصی ارائه شود، بیان کرد: آنچه موسسه خیریه فرهنگی دارالاکرام شعبه گل نرگس شیراز در حوزه تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت ورود کرده بسیار مهم و تاثیرگذار است و باید به عنوان الگو مورد توجه سایر خیریه‌ها در انجام فعالیت‌های تخصصی صورت گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس همچنین به بخشی از این دستاوردهای خیران در همکاری با کمیته امداد استان  اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 500 هزار مشترک ارائه دهنده صدقات و بیش از 100 هزار حامی ایتام در فارس هستند که از سراسر دنیا و کشور به یتیمان و افراد بی بضاعت این استان کمک‌رسانی می‌کنند.

به گزارش تسنیم، در مراسم آغاز چهارمین سال فعالیت موسسه فرهنگی دارالاکرام شعبه شیراز  از 15 نفر از برترین حامیان این موسسه تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: هزار و ۳۹ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان تحویل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی هرمزگان، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان اظهار کرد: ‌با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری،مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)،امام جمعه و فرماندار شهرستان رودان استان هرمزگان، 33 هزار و 863 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد.

وی افزود: در این راستا طی تفاهم ‌نامه ای که میان وزارت راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شد، هزار و 39 واحد مسکن سهم این استان بود که به مددجویان کمیته ‌امداد در هرمزگان تحویل شد.

کمالی ادامه داد: با تحویل این واحدها شاهد تحقق بخشی از اهداف دولت در زمینه کمک به محرومان هستیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم به صورت نمادین کلید یک واحد مسکونی ویلایی درحضور مسوولان استانی تحویل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین