Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@19:03:22 GMT

راننده سرویس، دختر کلاس اولی را به کشتن داد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۱۴۷۹

صبح دیروز، راننده سرویس مدرسه هنگامی که دختران دانش‌آموز را به مدرسه می‌رساند بی‌توجه به قرمز شدن چراغ راهنمایی و رانندگی از چهارراه عبور کرد که ناگهان مجبور به گرفتن ترمز شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، بنا بر اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی، همین ترمز باعث شد یکی از دانش‌آموزان کلاس اولی بشدت با در خودرو برخورد کرد و سپس با پرت شدن به بیرون خودرو کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علیرضا عباسی - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی- اعلام کرد: تست اعتیاد راننده سرویس مدرسه مثبت بوده است که تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: راننده سرویس سرویس مدرسه دانش آموز دختر مرگ دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع ۲ حادثه رانندگی منجر به فوت در محورهای مواصلاتی سنقر و کلیایی و گیلانغرب خبر داد و گفت: در این سوانح ۲ نفر جان خود را از دست داده و ۳ نفر هم زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، عبدالحسین زارع امروز _یکشنبه، بیست‌وششم فروردین_ در خصوص حادثه رانندگی امروز سنقر و کلیایی و گیلانغرب اظهار کرد: حادثه نخست در سه راهی خیاران ابتدای جاده شمسک واقع در شهرستان سنقر و کلیایی میان یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه وانت نیسان رخ داد.

وی افزود: در جریان این حادثه راننده خودرو پراید در دم فوت کرد و سرنشین این خودرو به همراه راننده وانت نیسان زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و علت وقوع حادثه در دست بررسی قرار دارد.

وی ادامه داد: در حادثه دوم نیز که در محور گواور به اسلام آباد غرب ابتدای جاده روستای بیگ رضایی رخ داد، ۲ دستگاه خودرو پراید و تاکسی پژو با یک دستگاه تریلی کشنده برخورد کردند.

زارع خاطرنشان کرد: در این حادثه راننده خودرو پراید به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و راننده خودرو پژو هم زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد.

وی گفت: طبق نظر افسر کارشناس تصادفات پلیس راه تجاوز به چپ خودرو پراید علت وقوع این حادثه بوده است.

کد خبر 744572

دیگر خبرها

  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • جبران کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی تا سه سال آینده
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس از ۱۵ اردیبهشت
  • سرویس راهنمای پیامکی شرکت گاز آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد
  • پایان اردیبهشت، آخرین مهلت سنجش نوآموزان/ پیش بینی ثبت نام ۶۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان
  • ◄ رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی اش را آتش زد
  • جایگزینی کلاس‌های ایمن با ۷۳۰ کلاس سنگی در خوزستان
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی‌اش را آتش زد