Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@20:09:24 GMT

آمریکا برای تداوم جنگ در سوریه تلاش می کند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۱۵۱۴

آمریکا برای تداوم جنگ در سوریه تلاش می کند

به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، بثینه شعبان روز چهارشنبه در حاشیه کنفرانس والدای در گفت وگو با رسانه های سوری افزود: توانستیم واقعیت های سوریه و ظلمی که در این هشت سال بر این کشور رفته است و همچنین نقش آمریکا و هم پیمانانش را درتلاش برای طولانی کردن جنگ نشان دهیم.

وی بیان کرد: دنیا درحال درک میزان تبلیغات مغرضانه رسانه های غربی است و مهمترین چیزی که در این دوره کنفرانس والدای مشاهده می شود این است که همه به این موضوع باور دارند که رسانه های غربی واقعیت ها را منعکس نمی کنند و بسیاری از شخصیت های فرهیخته غربی به رسانه های غرب اعتماد ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شعبان تصریح کرد: وجود رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا از آن و تروریسم و ثروت های نفتی برخی کشورها عامل تداوم بحران های خاورمیانه است، درحالی که برخی تلاش می کنند درگیری ها و بحران های منطقه را نتیجه وجود ادیان، نژادها و مذاهب معرفی کنند.

وی با بیان اینکه کنفرانس والدای فرصت خوبی برای نمایش واقعیت های سوریه بود ، اضافه کرد: بیشتر افراد فرهیخته و آگاه در جهان درحال درک سیاه نمایی رسانه های غربی هستند.

کنفرانس بین المللی والدای از روز دوشنبه در مسکو آغاز به کار کرده و دستور کار اصلی آن بررسی نقش روسیه در حل و فصل بحران های منطقه ای در خاورمیانه است.
باشگاه سیاسی بین المللی «والدای» که لوکیانف ریاست آن را برعهده دارد، سال 2004 به منظور ایجاد میدانی برای مباحثه همانند داووس سوییس و در رقابت با این کنفرانس بین المللی غربی تاسیس شد.

این باشگاه با جذب همکاری بیش از 60 کشور جهان نشست های خود را سالانه و منظم برگزار می کند و به عنوان گردهمایی بین المللی ارایه کننده دیدگاه های مستقل سیاسی یا همگرا با روسیه است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سید حسین حسینی فر دبیر علمی همایش گفت : در این کنفرانس دانشمندان ۱۰ کشور جهان شامل  آمریکا ، هند ،کانادا ، انگلیس ، پرتقال ، مالزی ، نیجریه ، بلژیک ، ایتالیا و پاکستان به صورت آنلاین حضور داشتند و پژوهش های خود را به ویژه در زمینه غذای آبزیان و ماهیان خاویاری به اشتراک گذاشتند.

رقیه صفری دبیر اجرایی همایش هم گفت : در این کنفرانس دو روزه راهکارهایی برای پیشرفت آبزی پروری ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترکیه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران را در سوریه محکوم کرد
  • آخرین دستاوردهای حوزه پایداری انرژی بررسی شد
  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد
  • آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک‌خورده اسرائیل در جریان عملیات «وعده صادق» است
  • فواد ایزدی: آمریکا و اسرائیل با عملیات روانی دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند
  • آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان
  • اسراییل در حال از دست دادن وزن استراتژیک خود در جهان است
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه