Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان- ايرنا- معاون استاندار سيستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ويژه ايرانشهر گفت: 300 ميليارد ريال از ابتداي امسال تا کنون در اين شهرستان تسهيلات اشتغالزايي به افراد جوياي کار پرداخت شده است.

نبي بخش داودي چهارشنبه شب در حاشيه کارگروه اشتغال ايرانشهر به خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با پرداخت اين ميزان تسهيلات زمينه اشتغال 2 هزار نفر در اين شهرستان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: اين اعتبارات در قالب 700 طرح در بخش‌هاي کشاورزي، دامداري، صنايع دستي، شيلات و بنگاه‌هاي کوچک اقتصادي پرداخت شده است.
فرماندار ايرانشهر بر پيگيري مسئولان اجرايي براي جذب اعتبارات اشتغالزايي تاکيد کرد و افزود: مسئولان ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بايد نسبت به جذب اعتبارات اشتغال تلاش کنند.
وي با اشاره به اهميت موضوع اشتغال گفت: شهرستان ايرانشهر با دارا بودن ظرفيت هاي بالقوه توان بالايي براي توسعه اقتصادي و ايجاد اشتغال در منطقه دارد.
داودي افزود: مسئولان دولتي در تلاشند تا براي جوانالن جوياي کار با ارائه تسهيلات اشتغالزايي شغل ايجاد کنند.
وي با بيان اينکه در سالجاري سهم ايرانشهر 560 ميليارد ريال براي ايجاد اشتغال 2 هزار و 668 نفر پيش بيني شده است گفت: بانک ها در پرداخت تسهيلات اشتغالزايي سرعت و دقت داشته باشند تا اين تسهيلات منجر به ايجاد اشتغال شود.
7314**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان
  • عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند
  • پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مهاباد
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد