Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@23:21:53 GMT

دستگیری سارقی با پوشش زنانه

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۱۵۶۳

دستگیری سارقی با پوشش زنانه

ساعت24 -رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام خبر دستگیری سارقی با پوشش زنانه گفت: این سارق سابقه دار سوژه های خود را در شبکه های اجتماعی پیدا می کرد.

محمد نادر بیگی طی نشست خبری که امروز برگزار شد، گفت: مرد 25 ساله ای که با پوشش چادر اقدام به سرقت از منازل مردم می کرد، دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان این مطلب که این سارق سوژه های خود را از شبکه های اجتماعی پیدا می کرد، افزود: این فرد سه فقره سرقت با ارزش ریالی 200 میلیون تومان در قالب اشیاء گران قیمت مانند ساعت انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که این سارق زن نما سابقه دار است، تصریح کرد: این سرقت ها در شهر کرج و فردیس و به صورت تخریب در و پنجره انجام شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به دستگیری یک خواننده زیر زمینی سارق، گفت: پرونده دیگر سرقت مربوط به یک باند هشت نفره است که با تعیین سوژه ها از قبل به سراغ منازل می رفتند و دست به سرقت می زدند.

بیگی با بیان این مطلب که محدوده سرقت ها مارلیک، فردیس، شهریار و کرج بوده است، خاطرنشان کرد: از این گروه هشت نفره سرقت تنها چهار نفر دستگیر شده اند که یک نفر از آنان یک خواننده زیرزمینی است.

منبع:فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دستگیری سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: این سارقان در قالب ۲۱ باند زورگیری و سرقت در سراسر کشور فعالیت می‌کردند که در تهران به دام افتادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد