Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدمهرافزون،مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد از تدارک ۲۶۰ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی این شهرستان به ویژه فرهنگیان خبر داد.

محمدمهرافزون با اشاره به اینکه در ایام نوروز گذشته ۲۳۰ کلاس برای اسکان مسافران اختصاص یافت، اظهار داشت: برای نوروز سال ۹۸، ۳۰ کلاس دیگر به این تعداد کلاس افزوده خواهد شد که تعداد کلاس‌ها به ۲۶۰ کلاس خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان بروجرد بعد از خرم‌آباد بیشترین حجم مسافر و گردشگر را در لرستان دارد.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد با بیان اینکه در ایام نوروز سال گذشته ۱۶ هزار مسافر نوروزی اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس بروجرد اسکان یافتند، تاکید کرد: برای اسکان مسافران نوروزی اولویت اول با فرهنگیان و خانواده‌های آن‌ها است.

انتهای پیام/ب

۲۶۰ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در بروجرد مهیا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان موقت نوروزی ۱۰ هزار و ۲۰۶ نفر روز در مدارس آذربایجان‌غربی

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی از اسکان موقت ۱۰ هزار و ۲۰۶ نفر روز در ۴۸۸ کلاس درس استان در طول نوروز امسال خبرداد.

علی مطهری، ۲۵ فروردین ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به ارائه خدمات در کلاسهای سطح الف و ویژه در راستای اسکان موقت نوروزی در مدارس استان، اظهار کرد: در بازه زمانی مذکور، برای اسکان موقت و ارائه خدمات به مسافران، علاوه بر ۱۴ باشگاه فرهنگیان و خانه‌های معلم، ۳۶۲ کلاس در سطح الف و ۱۲۶ کلاس سطح ویژه برای اسکان موقت نوروزی در نظر گرفته شده بود. 

وی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروزی امسال ۸۹۵۱ نفر، (۱٠ هزار و ۲۰۶ نفر روز)، در قالب ۱۶۴۳ خانوار در ۵۶ مدرسه استان اسکان داده و خدمات دریافت کردند.

مطهری با اشاره به گزارشی از ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴٠۲ در شاخص‌های عمومی و اختصاصی افزود: استان از هزار امتیاز در شاخص عمومی با کسب ۷۸۵.۶۳ امتیاز در رتبه ۱۰ و در شاخص‌های اختصاصی با کسب ۹۰۳.۷۷ امتیاز در رتبه ۶ کشوری قرار گرفته است. 

وی ادامه داد: طی سال جاری مذکور، استان در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی امتیاز ۱۶۸۹.۴۰ را کسب کرده که حائز رتبه ۷ کشوری و در سطح خوب قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد
  • استقبال بیش از ۷۰۰ هزار مسافر نوروزی از پارک کوهستانی صفه
  • باغ فدک نماد وحدت مدیریت شهری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • اسکان یک میلیون و ۲۸۱ هزار مسافر نوروزی در شهر زندگی/ اصفهان رتبه پنجم جذب سفر را دارد
  • اقامت مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان زنجان ۳۴ درصد کاهش یافت
  • ورود نیم میلیون نفری مسافر نوروزی به بانه
  • اسکان موقت نوروزی ۱۰ هزار و ۲۰۶ نفر روز در مدارس آذربایجان‌غربی
  • مریوان میزبان بیش از یک میلیون نفر مسافر در طرح نوروزی
  • میزبانی شایسته شهر گنبدهای فیروزه‌ای از حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی