Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@15:59:49 GMT

جسد یک صیاد پس از 8 روز در ساحل رامسر پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۱۶۵۶

جسد یک صیاد پس از 8 روز در ساحل رامسر پیدا شد

نوشهر - ایرنا - جسد بی جان یکی از 2 صیاد رامسری پس از 8 روز مفقودی در دریا شب گذشته در ساحل پلاژ دلگشا این شهرستان پیدا شد.

رییس هلال احمر شهرستان رامسر روز پنجشنبه در گفت و گو ایرنا اظهار داشت: 2نفر از صیادان منطقه، 23 بهمن ماه جاری به دریا رفتند که بازنگشتند.
هاتف باقرسلیمی افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر طی این مدت مکان های مختلف دریا و ساحل را به جستجوی این دو نفر پرداختند که موفق به یافتن آنان نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تلاش برای یافتن این 2 صیاد در منطقه ادامه داشت تا اینکه شب گذشته جنازه 'مجید ق ' صیاد40 ساله رامسری در ساحل پلاژ دلگشا پیدا شد.
وی با بیان اینکه این 2 صیاد برای صید ماهی به دریا رفته بودند، افزود: جسد این صیاد پس از طی مراحل قانونی تحویل خانواده اش می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر رامسر در خصوص سرنوشت صیاد دوم (مجتبی م ) هم گفت: سرنوشت صیاد دوم همچنان نامعلوم است و تلاش برای یافتنش ادامه دارد.
شهرستان رامسر با جمعیتی دست کم 70 هزار نفر و حدود 20 کیلومتر محدوده ساحلی در غرب مازندران قرار دارد.
/1602/9922/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي صياد رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر این استان گفت: گزارشی در روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه ساعت ۲۲ شب مبنی بر بدحالی یک خانم در روستای سخت گذر عروه از توابع شهرستان لنده به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ارسال شد. کاظم فلاحی دوست با بیان اینکه بلافاصله تعداد ۴ نفر از نجاتگران تیم امداد و نجات به منطقه اعزام شدند، افزود: این تیم با حضور در محل حادثه و انجام معاینات اولیه و گرفتن شرح حال مصدوم، گزارشی از وضعیت وی را که حاکی از درد ناحیه قفسه سینه، درد در ناحیه کتف چپ، بی‌حسی در ناحیه دست‌ها و پا‌ها و صورت، ضعف عمومی بدن و حالت تهوع داشت ارائه کرد. وی عنوان کرد: همزمان با مشورت پزشک کار اکسیژن تراپی و کنترل علایم حیاتی بیمار انجام گرفت و با توجه به وضعیت اضطراری مصدوم انتقال بیمار قلبی به بیمارستان انجام شد. گفتنی است این عملیات تا ۳ بامداد ۳۱ فروردین به طول انجامید.

دیگر خبرها

  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • زنجیره انسانی مردم ولایتمدار چالوس در ساحل دریا
  • حلقه اتحاد مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • ٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • نیروهای هلال احمر یک مفقود شده سیل عنبرآباد را پیدا کردند
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش