Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وقوع آتش‌سوزی مهیب در شهر «داکا»، پایتخت بنگلادش جان دست‌کم ۷۰ نفر را گرفت و مقامات از حتمال افزایش شمار قربانیان خبر می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، رسانه‌های بنگلادش گزارش دادند که بر اثر وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک منطقه قدیمی و پر جمعیت شهر «داکا» دست‌کم ۷۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آتش‌سوزی چهارشنبه‌شب به وقت محلی و در یک انبار مواد شیمیایی که در طبقه همکف یک ساختمان ۴ طبقه قرار داشته روی داده است.

شدت آتش‌سوزی به حدی بوده که به ساختمان‌های اطراف نیز کشیده شده است.

مقامات آتش‌نشانی شهر داکا اعلام کردند که عملیات جستجو برای قربانیان این آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد و احتمال افزایش شمار تلفات نیز وجود دارد.

بر اساس اعلام مقامات، این آتش‌سوزی پس از آن روی داده که انفجاری در این انبار مواد شیمیایی روی داده است.

این آتش‌سوزی در منطقه «چاوک‌بازار» روی داده که محله‌ای قدیمی و پرجمعیت در شهر داکا است.

نیروهای آتش‌نشانی پس از ۹ ساعت تلاش توانسته‌اند تا حدود زیادی آتش را مهار کنند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنگلادش پایتخت بنگلادش آتش سوزی آتش سوزی در بنگلادش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: بخش‌هایی از اراضی بوستان جنگلی سرخه حصار وخجیر به سبب بارش‌های بهاری پوشیده از علف‌های هرز شده‌اند که با گرم شدن هوا و پایان فصل بهار خشک می‌شوند و امکان آتش سوزی افزایش پیدا می‌کند.

محمد هادی علی احمدی افزود: برای مدیریت و پیشگیری از وقوع احتمالی حریق در اراضی جنگلی منطقه ۱۳، طرح پاکسازی و جمع آوری علف‌های خشک و هرز اجرایی شده است.

شهردار منطقه ۱۳ گفت: گروه‌های اجرایی اطفای حریق هم در بوستان جنگلی سرخه حصار و اراضی خجیر به صورت مداوم و مستمر گشت زنی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)
  • وقوع آتش سوزی مهیب در یک کارخانه‌ در قم | ویدئو
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو