Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@05:13:32 GMT

شایعه تعطیلی همیشگی حالا خورشید واقعیت دارد؟

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۱۷۲۲

خبر تعطیلی پیش از موعد این برنامه، درحالی که پیشتر فروغی مدیر شبکه سه گفته بود رشیدپور قرار است برای شب های این شبکه هم برنامه ای سیاسی بسازد اما چنین برنامه ای در سه ماهی که فروغی گفته بودروی آنتن نرفت ، اتفاقی عجیب به نظر می رسید.

اما این روزها تقریبا بار اصلی جشنواره برترین های تلویزیون روی دوش برنامه رشیدپور است و آنها جدای از این برای برترین های کشور هم نظرسنجی گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برترین های ورزش، هنر، حوزه‌های اجتماعی و در نهایت انتخاب چهره سال کشور! کاری دشوار و البته جذاب برای مخاطبان.

شایعه از کجا آب خورد؟

درچنین شرایطی این شایعه تعطیلی برنامه رشیدپور ، شایعه ای عجیب بود که در فضای رسانه ای پیچید.

برنامه ای که مشخص است صحت ندارد و چرا مدیران جوان شبکه سه در اوج نزدیکی شان با رشیدپور برنامه ای که برند صبح های رسانه ملی شده است را تعطیل کنند؟

حتی نزدیکان به رشیدپور هم این شایعه را تکذیب می کنند اما چرا این مجری حالا خورشید را زودتر از رسیدن به عید ، از کنداکتور خارج کرده است؟

جدی ترین احتمال ، خبری است که با شروع پخش عصر جدید احسان علیخانی و حذف نام این مجری سرشناس از اجرای برنامه شب عید شبکه ۳ بر سر زبان‌ها افتاده بود.

اینکه رضا رشیدپور و تیمش جدی ترین گزینه تولید ویژه برنامه نوروزی شبکه ۳ هستند. برنامه هایی که دردو سه سال اخیر علیخانی آنها را به صورت جنگی ۲۴ ساعته اجرامی کردو پر بود از سلبریتی‌های سرشناس!

اگرچه این که چه کسی برنامه نوروز شبکه ۳ را اجرا می کند ، هنوز اعلام نشده اما با این خبر تعطیلی پیش از موعد حالا خورشید، به احتمال فراوان باید منتظر اجرای این برنامه توسط رضا رشیدپور بود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تلویزیون رسانه رسانه ملی شب عید رضا رشیدپور نوروز تلویزیون رسانه ملی رضا رشیدپور شب عید نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

با مروری بر صحبت‌های کارشناسان فوتبالی طی هفته‌های اخیر متوجه می‌شویم که گروهی از آن‌ها به نحوه تعویض‌های تیم استقلال انتقاد کرده و آن‌ها را تکراری دانسته‌اند. قطعا جواد نکونام هم متوجه شرایط تیمش بوده و گرچه به خاطر مصدومیت برخی بازیکنانش دست بسته‌ای برای تعویض داشت، اما حالا می‌داند که چطور باید در دیدار‌های آینده از نیروهایش بهره‌مند شود.

شرایط بهتر رافائل سیلوا و رسیدن آرمین سهرابیان به وضعیت مسابقه، همچنین بازگشت صالح حردانی به شرایط فوتبالی و حضورش در دیدار قبلی همه و همه از اتفاقات خوب این مدت برای استقلال بود تا با شرایط بهتری به دیدار مقابل تراکتور برسد.

حالا و با وقفه تقریبا دو هفته‌ای تا بازی ۱۲ اردیبهشت جواد نکونام قصد دارد با آنالیز دقیق صورت‌گرفته از شرایط تیمش توسط همکارانش درباره نقاط ضعف و قوت استقلال، برنامه‌ریزی تازه‌ای برای دیدار مقابل تراکتور و ۵ مسابقه بعد از آن داشته باشد. در واقع می‌توان گفت این تعطیلات گرچه برای استقلال که در جدول در صدر است به نوعی تعطیلات اجباری به شمار می‌رود و می‌تواند این تیم را از فرم خوبی که طی این هفته‌ها پیدا کرده عقب بیندازد، اما اگر به شکل دیگری به این تعطیلات نگاه کنیم متوجه می‌شویم که شاید این وقفه یک توفیق اجباری هم برای استقلال بوده تا بتواند با احیای خودش با شرایط تازه‌ای در مسابقات حضور یابد.

نکونام و هم‌فکرانش در استقلال می‌دانند که با عبور از تبریز و قلعه یادگار امام توان این را خواهند داشت تا جدی‌تر از قبل به سوی قهرمانی بروند و امیدوارانه‌تر به روز‌های آینده بیاندیشند تا هفته به هفته به رویای ابتدای فصل خود یعنی قهرمانی دست پیدا کنند؛ هرچند که حالا سیدحسین حسینی را هم در اختیار ندارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • «متاورس» بازگشته است
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • « متاورس » بازگشته است؟
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش