Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی که به مجتمع مسکونی قضات و کارکنان دادگستری شهرستان گچساران تیراندازی کرده بود، دستگیر شد.

‌به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی انصاری افزود: با تلاش های شبانه‌روزی ماموران انتظامی گچساران و همکاری دادستان و سربازان گمنام امام زمان(عج) عامل اصلی حادثه تیراندازی به مجتمع مسکونی دادگستری شهرستان گچساران شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: این فرد به جرم ارتکابی اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: خودرو و اسلحه بکار رفته در این حادثه نیز کشف و ضبط شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگیری عامل اصلی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک خارستان بهبهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ کاظم نیسی گفت: به‌دنبال درگیری منجر به تیراندازی شبانه  بین چند نفر از ارازل واوباش در پارک خارستان در ایام نوروز وحضور مردم جهت تفریح  موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات فراجا بهبهان توانستند در این زمینه یک نفر را شناسایی و دستگیر کنند که از این متهم   یک قبضه سلاح جنگی  بکار رفته در  تیراندازی ودرگیری کشف  نمایند.

فرمانده انتظامی بهبهان بیان کرد: متهم پس از اعتراف به بزه ارتکابی و معرفی به دادسرا، با قرار صادره روانه زندان شد.

سرهنگ نیسی تاکید کرد:  برخورد مقتدرانه ودستگیری ارازل واوباش وبرهم زنندگان آرامش و امینت مردم شریف شهرستان بهبهان از اولویت‌های اصلی این فرماندهی انتظامی قراردارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک خارستان بهبهان
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • خوزستان/ دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • سد کوثر گچساران سرریز کرد
  • آبگرفتگی بیش از ۵۰۰ خانه مسکونی در استان در سیل دیروز