Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي گفت: علي لاريجاني رييس مجلس در جلسه غير رسمي امروز مجلس توضيحاتي در مورد سفر اخيرش به چين و ژاپن به نمايندگان ارائه کرد.

عليرضا رحيمي روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلماني ايرنا گفت: دکتر علي لاريجاني گزارشي از سفر هيات پارلماني ايران به کشورهاي چين و ژاپن و ديدارهايش با مسئولان اين کشورها به نمايندگان ملت ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: رييس مجلس شوراي اسلامي در اين جلسه بيان کرد که اين ديدارها بسيار موفقيت آميز بوده، رايزني هاي مهمي انجام شده و ارتباطات دو جانبه با اين کشورها ادامه مي يابد.
بر اساس اين گزارش، علي لاريجاني رييس مجلس سفري در هفته جاري به همراه جمعي از اعضاي هيات وزيران سفري به کشورهاي چين و ژاپن داشت و با مقامات اين کشورهاي ديدار و گفت و گو کرد.
سيام**9121 ** 1200
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه رسمی کره شمالی اعلام کرد که یک هیات اقتصادی این کشور برای دیدار با مقامات ایرانی راهی تهران شده است.

«کی‌سی‌ان‌ای» خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای بدون اشاره به جزییات اعلام کرد این هیات اقتصادی به ریاست «یون جونگ‌هو» وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی دیروز سه‌شنبه ۲۳ آوریل پیونگ‌یانگ را به مقصد تهران ترک کرده است.

کد خبر 6087244

دیگر خبرها

  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • هیات اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند