Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:17:50 GMT

محموله دام قاچاق در فامنین توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۰۱۰

محموله دام قاچاق در فامنین توقیف شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی فامنین گفت: 25 راس گوساله و 105 راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز در این شهرستان کشف شد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران انتظامی فامنین با کنترل جاده های ارتباطی و اجرایی ایست و بازرسی از سه دستگاه کامیون، 130 راس دام قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارزش احشام کشف شده را حدود پنج میلیارد و 500 میلیون ریال ارزیابی و بیان کرد: پنج متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی تاکید کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری امکانات با پدیده شوم قاچاق مبارزه می کند و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

** کشف ذغال
فرمانده انتظامی ملایر گفت: ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی در ایست و بازرسی مقطعی در جاده های ارتباطی این شهرستان، به راننده یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
سرهنگ پاسدار داود علی بخشی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، 2 تن ذغال قاچاق و بدون مجوز منابع طبیعی به ارزش تقریبی 150 میلیون ریال کشف و متهم تحویل مرجع قضایی شد.
وی اضافه کرد: حفظ منابع طبیعی نیازمند فرهنگ سازی دارد و پلیس شهرستان ملایر در راستای اجرای قانون از این ثروت ملی در حوزه منابع طبیعی حفاظت می کند.

** کشف بسته هروئین آماده فروش
فرمانده انتظامی همدان، از دستگیری 2 خرده فروش مواد مخدر و کشف بسته های هرویین آماده فروش خبرداد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی به هویت معلوم در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در یکی از مناطق حاشیه شهر همدان فعالیت می کند، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران کلانتری 17 مریانج قرار گرفت.
سرهنگ جمشید باقری افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی، متهم و همدستش را شناسایی و با دریافت مجوز در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
وی بیان کرد: در بازرسی از منزل متهمان، 111 بسته هروئین آماده فروش به وزن تقریبی 41 گرم و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و متهمان برای بررسی تخصصی تر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه دستگیری متهمان باعث رضایتمندی اهالی محل شد، از شهروندان خواست تا هر گونه موارد مشکوک در خصوص فعالیت فروشندگان مواد مخدر را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

** کشف هفت فقره سرقت در تویسرکان
فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خانه باغ و منزل در شهر سرکان از توابع شهرستان تویسرکان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ محمد معصومی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی، یک سارق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد که در تحقیقات مشخص شد وی تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران است.
وی بیان کرد: متهم در بازجویی های فنی و پلیسی، به چهار فقره سرقت در شهر سرکان و سه فقره سرقت در استان تهران اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

** کشف 20 فقره سرقت در نهاوند
فرمانده انتظامی نهاوند اظهار داشت: در پی تدوین طرح جامع انتظامی پلیس نهاوند در قرارگاه مبارزه با سرقت با محوریت کشف علمی جرایم از جمله سرقت همچنین پیشگیری موثر از آن ، تیم ویژه اجرایی در پلیس آگاهی و یگان های انتظامی این شهرستان تشکیل و اقدامات عملیاتی در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ شااحمد ساکی افزود: در این راستا، بر اساس اقدامات گسترده اطلاعاتی و شگردهای پلیسی، چهار سارق شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.
وی ادامه داد: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی، به 20 فقره انواع سرقت از جمله موتورسیکلت، کیف قاپی، سرقت منازل و دیگر سرقت ها اعتراف کردند.
2087/7526

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی انتظامی کشفیات سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: سه سارقی که اقدام به سرقت کابل‌های برق اماکن خصوصی و صنعتی حومه شاهین شهر می‌کردند در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی کیان مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع سرقت، مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شاهین شهر هنگام گشت‌زنی در یکی از جاده‌های فرعی سطح حوزه استحفاظی خود، سه سارق را که در حاشیه جاده در حال سوزاندن روکش پلاستیکی مقادیر زیادی کابل برق بودند مشاهده و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی کابل برق فشار قوی مسروقه در بازرسی از خودروی سارقان افزود: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی شهرستان مشخص شد که آنها از افراد معتاد و سابقه‌دار شهرستان هستند و برای تأمین هزینه اعتیاد خود به صورت شبانه اقدام به سرقت کابل‌های برق باغ ویلاها و اماکن صنعتی حومه شاهین شهر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۲ فقره سرقت کابل برق در سطح این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 746693

دیگر خبرها

  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • توقیف تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان