Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:05:18 GMT

۲۳ سمن مردمی در استان قزوین مجوز فعالیت گرفت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۰۳۲

۲۳ سمن مردمی در استان قزوین مجوز فعالیت گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم بیدخام در پنجمین جلسه هیئت نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: سمن ها و تشکل های مردمی به عنوان همراه دولت می توانند نقش موثری در انجام امور داشته باشند و باید از این ظرفیت بخوبی استفاده کنیم.

دبیر هیئت نظارت بر سازمانهای مردم نهاد استان قزوین تصریح کرد: با مجوز تاسیس ۲۳ سمن جدید در قزوین موافقت شده است که تشکل های یادشده پس از انجام استعلام و سایر مراحل تاسیس فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیدخام یادآورشد: مشارکت اجتماعی یکی از مهم ترین و محوری ترین نیازهای هر جامعه است و با حضور سمن ها به عنوان نماینده اجتماعی می توان با شتاب بیشتری توسعه اجتماعی را محقق کرد.

وی در خصوص مجوزهای جدید صادر شده گفت: این تشکلها شامل کانون کارآفرینان کار و موسسه رفاه و خدمات اجتماعی پارسیان، موسسه فرهنگی تحقیقاتی بینش مطهر، بنیاد فراتر نهاد ایران، موسسه حقوق شهروندی پرتو، موسسه اشتغال و کارآفرینی دالیا، موسسه کارآفرینان ایده پرداز جوان، موسسه فرهنگی و اموزشی زینبیه (س)، موسسه حامیان نظم اجتماعی، مجمع مدیران موفق فردا، انجمن کارآفرینی و توانمندسازی کسب و کارهای نوپا از جمله سمن هایی هستند که با فعالیت آنها موافقت شد.

بیدخام بیان کرد: انجمن اشتغال و کارآفرینی غدیر، انجمن مهرورزان زندگی قزوین، موسسه سلامت روان یاریگران، انجمن هواداران شهرهای زیست، موسسه بهار رحمت آوج، موسسه مددکاری توان، انجمن تخصصی شهرسازی ژیار، گروه همیاران محیط زیست الموت، هما، موسسه خیرین سلامت اجتماعی رادمان، جمعیت جهادی فرزندان خمینی (ره)، انجمن موج صحت و انجمن مدیران جوان خلاق قزوین از دیگر سمن هایی بودند که با فعالیت آنها موافقت شد.

بیدخام در ادامه به تاسیس سه دفتر نمایندگی سمن در قزوین اشاره کرد و یادآورشد: انجمن دوستداران تربیت پیش آهنگی، بنیاد عفاف و حجاب و خانه ایران عاشیقلاری دیگر سمن هایی بودند که با فعالیت آنها بصورت نمایندگی در استان قزوین موافقت شد.

کد خبر 4548417

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، در مراسمی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: جمهوری اسلامی را محصول نهضت امام حسین (ع) می‌دانیم و پیرغلامان حسینی عصاره جریان مردمی هستند و باید فکری شود تا جریان مردمی با ستاد استانی اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی هماهنگی بیشتر و قوی‌تری داشته باشد.

حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی افزود:میزبانی این مراسم افتخاری است که نصیب شده و بعد از میزبانی اکثر استان‌ها و تجربه ایجاد شده فرصت مناسبی است که بهترین بهره فرهنگی را از تجربیات برگزاری ببریم و بتوانیم به اهداف برنامه ریزی شده وآثار ماندگار آن برسیم.

وی تاکید کرد: محور مهم جریان مردمی محرم و صفر با تجلیل و گرامیداشت پیرغلامان  تقویت می‌شود.

فداکاراستاندارکرمان هم از آمادگی استان و اقدامات انجام شده برای این میزبانی گفت و بیان داشت: تشکیل کمیته های  چهارگانه اولین اقدامی است که انجام شده و سعی کرده ایم تمامی امکانات استان و نهادهای دولتی در کنار ظرفیت‌های مردمی به کارگرفته شود.

رمضان نژاد رئیس سازمان بسیج صداوسیماهم ازاولویت دار شدن کرمان برای میزبانی اجلاسیه بیست ویکمین به دلیل پایتخت بودن جبهه مقاومت خبر داد و گفت:حساسیت مراسم امسال به همین دلیل است و پیرغلامانی از جبهه مقاومت در عرصه بین الملل میهمان ویژه این مراسم هستند.

بیست ویکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی قرار است همزمان با ماه محرم در استان کرمان برگزار شود.

 

 

دیگر خبرها

  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است