Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@06:35:49 GMT

سه چیزی که از شما نزد خدا شکایت می کنند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۰۶۱

سه چیزی که از شما نزد خدا شکایت می کنند

به گزارش جهان نيوز، امام صادق علیه السلام فرمودند:سه چیز نزد خدا شکایت می کنند:

1) مسجد ویرانه ای که مردم در آن نماز نمی گذارند؛
2) دانشمندی که در میان مردم نادان قرار دارد؛
3) قرآنی که برای زیبایی در منزل گذاشته شده که گرد و خاک روی آن نشسته است و کسی آن را نمی خواند.   منبع : خصال ج1 ص142

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه جدید نکونام چه چیزی است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افت استقلال در چند دیدار اخیر در دقایق پایانی به یک چالش برای این تیم و نگرانی بزرگ برای هوادارانشان تبدیل شده و کادرفنی آبی‌ها باید به دنبال راهکاری برای این مشکل در هفته‌های سرنوشت‌ساز لیگ باشند.

به نقل از ورزش سه این اتفاق درحالی رقم می‌خورد که آبی‌ها در طول مسابقه نبض بازی را در اختیار دارند و دست بالا را تا دقیقه 60 مسابقه دارند و اگر گل هم دریافت می‌کنند خیلی زود آن را جبران می‌کنند، سه فاکتور مهم در ضعف استقلالی‌ها نقش دارد که به آن خواهیم پرداخت:

1 - ضعف بدنی یا بدنسازی نامناسب

غیبت چندباره مربی بدنساز استقلال در تعطیلات پیش فصل، نیم فصل و وقفه‌های طولانی که در لیگ ایجاد شده و نبود او در تمرینات استقلال می‌تواند آبی‌ها را با ضعف بدنی رو به رو کند، البته دوندگی بالا و پرس موفقی که استقلالی‌ها در طول مسابقه انجام می‌دهند تا حدود زیادی این فرضیه را زیر سوال می‌برد اما همچنان می‌تواند دلیلی باشد که بدنسازی که کامل انجام نشده در انتهای فصل بدن بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده و مانند مسابقات ابتدایی لیگ و در طول نود دقیقه توان اجرای پرس را ندارند.

2 - فاصله بازیکنان اصلی و نیمکت

استقلال روی نیمکت بازیکنان زیادی در اختیار ندارد و بازیکنانی که در ترکیب اصلی قرار دارند به مراتب از لحاظ فنی و تجربه کیفیت بالاتری از نیمکت نشینان دارند و پس از تغییراتی که در این تیم ایجاد می‌شود از لحاظ فنی افت زیادی پیدا می‌کنند و تیم حریف جسارت حضور همه جانبه روی دروازه استقلال را پیدا می‌کند و خط دفاعی آنها نزدیک به نیمه بازی می‌کنند و فاصله خطوط کمتر می‌شود و در نهایت استقلال تحت فشار قرار می‌گیرد.

3 - انتقال روزبه چشمی به خط دفاع

مصدومیت رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان باعث شده تا روزبه چشمی به خط دفاع منتقل شود و استقلال یکی از بهترین‌هافبک‌هایش را در این پست نداشته باشد و فضای مقابل محوطه جریمه این تیم آسیب‌پذیرتر باشد، البته زبیر نیک‌نفس با سبک خاص خود به خوبی در خط هافبک استقلال ظاهر شده و در پرس و انتقال توپ کمک آبی‌ها کرده است اما حضور چشمی از لحاظ وزن تجربه و اعتماد به نفس کمک بیشتری به استقلالی‌ها می‌کند.

4 - استرس هفته‌های پایانی

مسائل روحی روانی در قهرمانی تاثیرگذار است، آبی‌ها هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شوند با هیجان و تلاش بیشتری در مسابقات ظاهر می‌شوند و در دقایقی از مسابقه این هیجان به ضرر آنها تمام می‌شود و با فشار بیشتری بازی را دنبال می‌کنند، کادرفنی استقلال تجربه بالایی دارد و به عنوان بازیکن چنین شرایطی را تجربه کرده‌اند و می‌توانند در هفته‌های آینده توصیه‌های مفیدی برای بازیکنان استقلال داشته باشند.

با تمام نکاتی که گفته شد استقلال در هفته‌های اخیر حتی تحت فشار دقایق پایانی نتایج خوبی کسب کردند، در بازی با آلومینیوم خوش شانس بودند و توپ با فاصله اندک به بیرون رفت و در بازی با شمس‌آذر 3 گل پشتوانه خوبی برای آنها بود تا نتیجه را حفظ کنند اما برای قهرمانی در لیگ نیاز دارند که تمام نود دقیقه را یکنواخت بازی کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897641

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار عضو داریم/با انبوهی از شکایت‌ها مواجهیم
  • با ۸۰ هزار عضو ۷۰۰ شکایت در ماه داریم
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • اردن: حمله به رفح چیزی جز قتل عام نخواهد بود
  • آخرین نطق نادران در مجلس یازدهم /جز شرمندگی چیزی برای این حقیر باقی نماند /استعفای من چه شرایط اضطراری داشت که جلسه غیرعلنی شد؟
  • تو فرار کن، داد زدنش با من!
  • حق با حسن شماعی زاده است
  • دغدغه جدید نکونام چه چیزی است؟
  • هر کدام از ما قهرمان هستیم
  • خوب نیست که ایرانی باشی و از زندگانی سعدی چیزی ندانی! + فیلم