Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@07:31:36 GMT

تنباکوهای تاریخ مصرف گذشته در سرخه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۱۰۵

تنباکوهای تاریخ مصرف گذشته در سرخه کشف شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ محرابی روز پنجشنبه به خبرنگاران بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان سرخه در پی اقدامات اطلاعاتی و بررسی های محسوس و نامحسوس خود به فعالیت یکی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی لاسجرد مشکوک شدند.
وی با اشاره به اینکه با تشکیل تیم ویژه و انجام هماهنگی های لازم قضایی تحقیقات میدانی نیروی انتظامی شهرستان سرخه آغاز شد، خاطرنشان کرد: بازرسی ماموران از خط تولید این واحد منجر به کشف انبوهی از تنباکوهای تاریخ مصرف گذشته با بسته بندی جدید شد که از سوی این واحد تولیدی در بازار توزیع می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محرابی با اشاره به همکاری عوامل اداره بهداشت سرخه در این ماموریت، اضافه کرد: در این بازرسی 19 هزار و 920 بسته توتون، 300 کیلوگرم تنباکو، 100 کیلوگرم اسانس خوراکی و 460 کیلوگرم مواد خوراکی طعم ‌دهنده کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سرخه افزود: ماموران علاوه بر این سه تن زغال خارجی قاچاق به ارزش بالغ بر 500 میلیون ریال را کشف کردند.
7342م/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق نیروی انتظامی کشف سرخه 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی آرد دولتی توسط فردی در یک انبار در چهاردانگه اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

­

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل نگهداری کالا‌های اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی، در بازرسی از انبار شناسایی شده، مقدار ۲۰ هزار کیلوگرم آرد که به صورت غیرمجاز نگهداری می شد، کشف کردند.

­

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • هزار و ۶۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان امحاء شد
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • ببینید | تابلو موزیکال «تار و تاریخ» به سرخه سمنان رسید
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد