Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@22:33:34 GMT

مریم کاویانی با کدام چهره سیاسی ازدواج کرد؟+ عکس

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۱۶۴

مریم کاویانی با کدام چهره سیاسی ازدواج کرد؟+ عکس

ساعت24-حضور مریم کاویانی با رامین مهمانپرست در اکران فیلم «قرارمون پارک شهر» گمانه زنی هایی را درباره ازدواج این بازیگر با این چهره سیاسی ایجاد کرده است.

  مریم کاویانی به همراه رامین مهمانپرست شب گذشته در اکران فیلم «قرارمون پارک شهر» حضور پیدا کردند.

این عکس از ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست خبر می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است رامین مهمانپرست (زاده تیر ۱۳۳۹ - تهران) سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر فعلی ایران در لهستان و لیتوانی است. وی فارغ‌التحصیل مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دارای مدرک MBA است. مهمانپرست در سال ۱۳۵۵ زمانی که ۱۶ سال داشت، وارد دانشگاه صنعتی شریف شد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرترین پدر و مادر‌ها کدام استان زندگی می‌کنند؟

رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت از کاهش فاصله ازدواج و فرزندآوری در کشور خبر داد و ثبت احوال نیز آمار مرتبط با سن فرزندآوری را اعلام کرد.

‌به گزارش همشهری‌آنلاین، صابر جباری، رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت، با بیان اینکه ۵۰۰ مرکز آموزش هنگام ازدواج در سراسر کشور با خدمات رایگان فعال هستند، گفت: هم‌اکنون خدمات درمان ناباروری در همه مراکز دولتی کاملا رایگان ارائه می‌شود و در همه استان‌ها حداقل یک مرکز ناباروری سطح ۳ وجود دارد.

وی افزود: علاوه بر درمان، خدمات پیشگیری از ناباروری و اصلاح سبک زندگی هم در دستور کار قرار گرفته است.

جباری ادامه داد: هنوز درصد سزارین‌ها در کشور ما بالاست که برای سلامت مادر و جنین خطرات جدی به همراه دارد.

وی افزود: به روایت آمار، خطر ابتلا به آسم و بیماری‌های تنفسی در کودکان سزارینی نسبت به کودکان متولدشده با زایمان طبیعی بیشتر است.

جباری گفت: تجهیز خوابگاه‌های متأهلی دانشجویی و افزایش وام ودیعه دانشجویی و کاهش نوبت شب‌کاری کادر درمان از جمله اقدامات وزارت بهداشت در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت است.

وی به اجرای منشور کرامت مادری اشاره کرد و افزود: فاصله سن ازدواج و فرزندآوری از ۴ سال به ۳ سال کاهش یافته و توصیه ما به زوجین این است که تا ۲ سال ابتدای ازدواج به فرزندآوری اقدام کنند.

میانگین سن پدر‌ها و مادر‌ها در اولین فرزندآوری

آمار‌های سازمان ثبت احوال نیز نشان می‌دهد در اولین فرزندآوری در کل کشور در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر ۳۲.۱ سال و میانگین سن مادر ۲۷.۳ بوده است.

بر اساس گزارش این سازمان، در سال مذکور میانگین سن پدر در نقاط شهری برابر با ۳۲.۷ سال و نقاط روستایی برابر با ۲۹.۹ سال بوده است.

همچنین، بین استان‌ها بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به تهران با رقم ۳۴.۵ سال و کمترین آن مربوط به سیستان و بلوچستان با ۲۷.۱ سال است.

در این خصوص مقدار شاخص در نقاط شهری ۲۸.۱ سال و در نقاط روستایی ۲۴/۴ سال است.

بیشترین میانگین سنی مادران در اولین فرزندآوری بین استان‌ها مربوط به تهران با ۳۰.۸ سال و کمترین آن مربوط به سیستان و بلوچستان با ۲۲.۷ سال است.

دیگر خبرها

  • پیرترین پدر و مادر‌ها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • مریم نواز شریف: تمام تلاش خود را برای گسترش بیش از پیش روابط ایران و پاکستان به کار خواهم گرفت
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد