Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@21:09:59 GMT

 زندگی بدون جهاد معنایی ندارد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۲۳۱

 زندگی بدون جهاد معنایی ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، شهید عبدالله احمدی زاده زهرایی یادگار وهب و خدیجه، ۲۲ آبان سال ۳۶ در روستای دهوسطی تابعه شهرستان میناب چشم به دنیا آمد و با نان کشاورزی پدرش بزرگ شد و تا پایان دوره ابتدایی درس خواند و تعمیرکار یخچال شد.

شهید احمدی زاده سال ۵۹ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد، او ظلم و ستم صدام را طاقت نیاورد و راهی جبهه های جنگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او راهش را انتخاب کرده بود، راه جهاد و مبارزه با دست نشاندگان آمریکا که با شلیک توپخانه هایشان مردم را به خاک و خون می کشیدند.
شهید احمدی زاده دوم آبان سال ۶۲ در مریوان توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.
مزار این شهید دوران دفاع مقدس در گلزار شهدای شهرستان زادگاهش واقع است.
شهیدعبدالله احمدی زاده زهرایی ۱۷ دی ماه سال ۶۷ در بخشی از وصیت نامه اش خطاب به خانواده اش آورده است: پدر بزرگوار و مادر صبور، خواهر دلاور و برادران با ایمان وقتی که هزاران زن و کودک بیگناه زیر بمبارانهای صهیونیست های غاصب جان می دهند و ندای حق طلبانه آنها هیچ ثمری ندارد ولی هیچ انسان و هیچ زبانی و هیچ عملی از آنها حمایت نمی کند.
وی ادامه داده است: وقتی که دست نشاندگان آمریکا از جمله صدام خائن روزانه دهها نفر را که بی گناه در خانه های خود آرمیده اند با شلیک توپخانه به خاک و خون می کشد پس دیگر زندگی بدون جهاد چه معنی دارد.
شهید احمدی زاده خطاب به مادرش عنوان کرده است: مادرمهربانم من آرزو داشتم که وقتی برگشتم زحمات بی شمار تو را جبران کنم ولی می دانی که در مکتب مان جهاد و شهادت از ارزش والاتری برخوردار است.
وی در پایان وصیت نامه اش اضافه کرده است: مرا در بهشت زهرا قطعه شهدا دفن کنید و اگر جسدم به دستتان نرسید اصلا ناراحت نشوید چرا که کل ارض کربلا و امیدوارم خداوند متعال از گناهان من گذشته و مرا از شهدا جدا نگرداند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری/معاون محمود احمدی نژاد درگذشت +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.

بنا به گزارش مهر، پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد. او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود. داوودی پیشتر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896685

دیگر خبرها

  • مافیای شعرا
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • فوری/معاون محمود احمدی نژاد درگذشت +جزئیات
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • برگزاری اجلاسیه ۲۵۰ شهید شمال غرب شیراز
  • استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد در جهادکشاورزی
  • بالغ‌ بر ۶۰ هزار اصله نهال در جوین غرس شد