Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه فرهنگی «گام دوم انقلاب» توسط معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام مهربانی‌ها برگزار می‌شود. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدسو به نقل از آستان نیوز، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای تبیین گام دوم انقلاب با آغاز دهه پنجم و بیانیه راهبردی رهبر انقلاب برای ادامه مسیر و حرکت به سوی آرمان‌های انقلاب، مسابقه فرهنگی «گام دوم انقلاب» را برای زائران و مجاوران طراحی کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه با توجه به پیام تعیین‌کننده رهبر معظم انقلاب در 40 سالگی انقلاب اسلامی با رویکرد ترویج مطالعه عمیق و آشنایی زائران و مجاوران امام رضا(ع) با این بیانیه تنظیم شده و در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند پاسخنامه‌های خود را به سه روش‌ پیامکی و ارسال از طریق پست، مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامعه آستان قدس رضوی به نشانی‌razavi.aqr.ir ‌و پاسخ به سوالات در پاسخنامه و تحویل به صندوق‌های مخصوص مستقر در کیوسک‌های راهنمای زائر در مسابقه «گام دوم انقلاب» شرکت کنند و از هدایای متبرک آستان قدس رضوی بهره‌مند شوند.

ایلخان نوری مدال طلای قهرمانی جهان خود را به موزه آستان قدس اهدا کردآیت‌الله سعیدی: اقدام آستان قدس ‌در راه‌اندازی ‌کانون‌های خادم‌یاری ‌ستودنی استرئیسی: فرهنگ میزبانی از زائران ‌باید ‌در آستان قدس رضوی مستمر و مداوم باشد

آخرین مهلت شرکت در این مسابقه فرهنگی 22 اسفند ماه سال جاری است و قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیح به صورت روزانه انجام شده و نتیجه آن از طریق سامانه پیامکی 3000802222 به اطلاع برندگان ابلاغ می‌شود.

گفتنی است؛ برگزاری مسابقات و تولید محصولات فرهنگی اعم از کتاب، پوستر و کارت‌پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف در طول سال انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحریار مدیر خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی شد

بحریار با حکم رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی به عنوان مدیر خبر و رسانه‌های نوین منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمد بحریار با حکم رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی به عنوان مدیر خبر و رسانه‌های نوین منصوب شد.

بحریار که دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات است، سابقه سال‌ها فعالیت رسانه‌ای و سردبیری پایگاه‌های اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی و ریاست اداره خبر و رسانه این آستان مقدس را در کارنامه دارد.

شایان ذکر است، پیش از این جمال رستم‌زاده عهده‌دار این مسئولیت بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از غزه امروز در مشهد برگزار می‌شود
  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • بحریار مدیر خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی شد
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • تظاهرات جمعه‌های خشم و انزجار در استان‌های خراسان رضوی، فارس و اصفهان برگزار می‌شود
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال ۱۴۰۲