Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@17:55:19 GMT

بازگشت بی‌نقص ستاره استقلال به خط دفاعی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۲۷۸

بازگشت بی‌نقص ستاره استقلال به خط دفاعی

   به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در دیدار استقلال تهران مقابل پارس جنوبی‌جم، بازیکن جنجالی این روزهای اخیر آبی‌پوشان به شدت از طرف تماشاگران تشویق شد. اگر در این مسابقه، پنالتی از دست رفتۀ وریا غفوری را فاکتور بگیریم، این بازیکن نمایش بی نقصی را در سمت راست خط دفاعی تیمش ارائه داد.

 

نکتۀ قابل توجه در ارتباط با حضور غفوری در دیدار مقابل پارس جنوبی‌جم، حضور او بعد از مدت‌ها به پست دفاع راست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتی است این بازیکن به واسطۀ حضور در پست وینگر راست در دیدارهای گذشته، توانسته به بهترین گل‌زن آبی‌ها در این فصل تبدیل شود.

 

 

 وریا غفوری در بازگشت به منطقۀ تخصصی خودش در زمین توانست همراه با صیادمنش جناح راست این تیم پرتحرک‌تر از سمت مقابل کند و از این ناحیۀ فشار زیادی را بر تیم تارتار وارد کند. این عملکرد غفوری در دفاع راست و وینگر، می‌تواند خیال شفر را از سمت راست تیمش راحت کند.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: خط دفاعی وریا غفوری ستاره استقلال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، خبر بد برای بارسا در مورد فرانکی دی یونگ. تست‌های پزشکی که بعدازظهر امروز روی این بازیکن هلندی انجام شد، تأیید می‌کنند که او از پیچ‌خوردگی درجه دو در مچ پای راست خود رنج می‌برد، مشکلی که او را حدود پنج هفته از میادین دور خواهد کرد. 

بنابراین دی یونگ دیگر در فصل جاری برای بارسا به میدان نخواهد رفت ولی او می تواند در یورو 2024 تیم ملی هلند را همراهی کند.

ستاره هلندی درست قبل از نیمه اول، در دوئل با فده والورده روی زمین افتاد و مچ پای راست خود را گرفت. همان منطقه ای که در مارس گذشته مصدوم شده بود. او در ابتدای فصل نیز یک مصدوم مچ پا داشت و اخیرا هم نزدیک به 5 هفته دور از میادین بود.

دی یونگ مطمئناً دیدارهای بارسا مقابل والنسیا، خیرونا، رئال سوسیداد، آلمریا، رایو وایکانو و سویا را از دست خواهد داد. خبر خوب برای هلندی ها اینکه مشکل او قبل از یورو 2024 برطرف می شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • در روز بازگشت حسن یزدانی چرا تیلور باخت؟