Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@23:33:42 GMT

هشت خودرو حامل کالای قاچاق در باشت توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۳۱۹

هشت خودرو حامل کالای قاچاق در باشت توقیف شد

گچساران- ایرنا - فرمانده انتظامی باشت گفت: هشت خودرو حامل کالاهای قاچاق در این شهرستان توقیف و کالاهای قاچاق آنها به ارزش یک میلیارد و 357 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

سرهنگ رضا چشم مهتاب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تلاش ویژه نیروی انتظامی برای مقابله با این پدیده شوم اقتصادی، اظهار داشت: این میزان کالای قاچاق در کنترل خودروهای عبوری در جاده گچساران - باشت کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چشم مهتاب ابراز کرد: کالاهای مکشوفه فاقد اسناد و مدارک گمرکی بوده و خودروهای حامل کالاها به پارکینگ منتقل شد.
وی تصریح کرد: در این رابطه هشت نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی باشت اظهار داشت: این کالاها شامل خشکبار، موادغذایی و نوشیدنی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پودرهای نیروزا و لوازم آشپزخانه است.
چشم مهتاب گفت: گسترش قاچاق کالا و ارز اثرات منفی فراوانی بر تولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می زند به همین دلیل پلیس مصمم است با متخلفان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.
چهار میلیارد و 350 میلیون ریال کالای قاچاق سال گذشته در این شهرستان کشف و ضبط شد.
شهرستان باشت در 110 کیلومتری یاسوج، 21 هزار نفر جمعیت دارد.
2082/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كالاي قاچاق باشت كشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان

ایسنا/خوزستان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی هندیجان گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و ایام نوروز و با هدف تنظیم بازار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، بیش از ۲۳۰ تن اقلام ضروری در این شهرستان تامین شده و در حال توزیع است.

علی شکاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از جمله اقلامی که برای توزیع در این شهرستان تامین شده می‌توان به ۸۸ تن برنج دانه بلند هندی، ۱۶ تن برنج تایلندی، ۹۶ تن شکر خانوار، ۱۰ تن شکر صنف و صنعت، ۱۹ تن مرغ منجمد و ۶ تن گوشت منجمد گوساله اشاره کرد.

وی افزود:  این اقلام با هدف کنترل قیمت در بازار در ۴ واحد صنفی این شهرستان توزیع مردمی شده است.

شکاری مهمترین هدف ستاد تنظیم بازار را تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی برشمرد و اظهار کرد: به منظور مقابله با گران فروشی و احتکار اقلام و کالاهای اساسی، بازدید از فروشگاه‌های مرتبط توسط بازرسین این مدیریت به صورت مستمر انجام می‌شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی هندیجان بیان کرد: رصد و کنترل به تنهایی نمی‌تواند مانعی برای گرانی در بازار باشد بلکه تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی در سطح بازار نیز از موارد ضروری برای کنترل قیمت در بازار محسوب می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال