Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- مديرعامل شرکت غله و خدمات بازرگاني خراسان رضوي گفت: با فعاليت سامانه جامع فروش آرد صنف و صنعت و آزادپزها توزيع آرد در نانوايي هاي غيرمجاز استان متوقف شده است.

حميد رضا نوري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تمامي واحدهاي نانوايي و صنعتي که تا پيش از اين بدون برخورداري از مجوز رسمي و پروانه هاي بهداشتي آرد آزاد مي خريدند و فعاليت مي کردند ديگر امکان خريد آرد ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: از اين پس فقط افرادي که داراي پروانه مجاز باشند با ثبت اطلاعات پروانه خود در سامانه جامع فروش آرد امکان ثبت نام و بهره مندي از مزاياي اين سامانه را دارند.
مديرعامل شرکت غله و خدمات بازرگاني خراسان رضوي گفت: هدف از راه اندازي اين سامانه شفافيت، ساماندهي و هدفمند شدن يارانه دولت در حوزه گندم و آرد و نظارت بر آن است. نوري افزود: يارانه اختصاصي دولت به گندم و آرد بسيار سنگين است و به همين علت پيش از اين اعلام شده بود که نانوايي هايي که از چهارم مرداد امسال حتي پروانه هم دريافت کنند مورد تائيد شرکت غله نيستند چرا که در شهرهايي مانند مشهد فعاليت واحدهاي نانوايي به حد اشباع رسيده است و ديگر امکان صدور مجوز نانوايي وجود ندارد.
وي در خصوص برخي اخبار مبني بر تعطيلي نانوايي ها در مشهد و برخي شهرستانهاي خراسان رضوي به خاطر عدم دريافت آرد نيز گفت: هيچ واحد نانوايي داراي پروانه مورد تائيد در استان وجود ندارد که آرد مورد نياز خود را به ميزان توليد و درخواست دريافت نکرده باشد.
مديرعامل شرکت غله و خدمات بازرگاني خراسان رضوي گفت: هم اکنون 150 واحد نانوايي فاقد مجوز در اين استان وجود دارد که از اين تعداد، 130 واحد در مشهد قرار دارد.
نوري افزود: در زمينه تامين آرد مورد نياز خراسان رضوي به هيچ وجه کمبودي وجود ندارد و انبارهاي استان کاملا پر هستند و سهميه آرد فوق العاده براي يارانه هاي کشيک نوروزي نيز در حال نهايي شدن است.
او ادامه داد: توزيع آرد در استان خراسان رضوي بر اساس شمار جمعيت و با احتساب سرانه ماهيانه هر نفر 7.5 کيلوگرم توزيع مي شود.
هم اکنون چهار هزار و 400 واحد نانوايي يارانه اي و هزار و 735 واحد نانوايي آزاد پز در استان خراسان رضوي فعاليت دارد.
1922/7496
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتراستانی گناباددر اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،فرماندار گناباد گفت: با اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته گناباد در حوزه نهضت ملی مسکن در جایگاه برتر خراسان رضوی قرار دارد.

رضا نصیری افزود: یکی از مأموریت‌های اساسی قرارگاه ملی مسکن با مسئولیت فرماندار و تمامی اعضایی که زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند این است که بتوانیم تا پایان این دولت به تعهدی که داده‌ایم عمل کنیم.

وی گفت: هر چند تعهد دولت در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گناباد ۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی بوده، اما با پیشرفتی که داریم قطعاً از ۶ هزار واحد عبور خواهیم کرد.

او افزود: طی چند روز آینده قرعه‌کشی هزار واحد مسکونی در شهرستان انجام و زمین به صورت رایگان به مردم واگذار خواهد شد.

فرماندار گناباد با اشاره به اینکه از شهروندان انتظار داریم هر زمان زمین واگذار شد سریعاً برای عقد قرارداد و گرفتن پروانه و شروع ساخت و ساز اقدام کنند،گفت: تلاش می‌شود در خردادماه امسال شاهد افتتاح هزار واحد مسکونی باشیم.

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته
  • افزایش تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته
  • ۲۲ میلیون مترمکعب آب در تایباد و باخرز خراسان رضوی صرفه‌جویی شد
  • انعقاد ۲۲ هزار قرارداد بانکی در نهضت ملی مسکن خراسان رضوی
  • دارندگان انشعابات غیرمجاز آب منتظر جریمه‌های سنگین باشند
  • واگذاری ۲۶ هزار قطعه زمین روستایی در خراسان رضوی
  • رتبه برتراستانی گناباددر اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • تشکیل ۳۰ هزار پرونده در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی