Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل عفیفه، تهیه‌کننده تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، اظهار داشت: جشنواره جام جم هیچ اعتباری از لحاظ هنری ندارد و تنها هدف از برگزاری آن درآمدزایی برای تلویزیون و اپراتورهای تلفن همراه است چراکه مردم با پیامک‌هایی که برای رأی‌دهی به آثار منتخب این جشنواره ارسال می‌کنند درآمدی برای اپراتورهای تلفن همراه به دست می‌آید که احتمالاً درصدی از آن نسیب تلویزیون می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عفیفه در ادامه تصریح کرد: این جشنواره تنها برای تلویزیون فرصتی ایجاد می‌کند که به درآمد بیشتری برسد و چون تنها هدف برگزاری آن درآمدزایی است مطمئناً هیچ اهمیتی از لحاظ فرهنگی و هنری ندارد. تلویزیون آمار دقیقی از برنامه‌ها و سریال‌های پربیننده دارد که نیازی به ارسال پیامک‌ها نیست و همه این اتفاقات نشان از هدف دیگری دارد. من تنها در صورتی این جشنواره را معتبر می‌دانم که داوری‌ها از سوی کارشناسان صورت گیرد.

وی افزود: از آنجا که جشنواره جام جم با هدف فرهنگی و هنری برگزار نمی‌شود نمی‌توان درباره آن خیلی دقیق از جنبه‌های حرفه‌ای صحبت کرد. مطمئناً قرار دادن آثار بی‌ربط به هم در یک بخش برای قضاوت مسأله‌ای مشهود است که هر کارشناسی می‌تواند آن را اشتباه بداند اما این اشتباه واضح تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که مسئولان برگزاری این جشنواره به مسائلی غیر از هنر و فرهنگ توجه دارند و وقتی هدف تنها پول و درآمد است همان بهتر که درباره این جشنواره بحث‌های کارشناسی و حرفه‌ای نداشته باشیم چراکه با نگاهی به جوانب مختلف این رویداد می‌توان به صورت گرفتن کارها بدون کمترین کارشناسی رسید.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیامک تلفن همراه تلویزیون جام جم کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در تایباد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جشنواره بازی‌های بومی محلی در رشته های دال پلان،چوبکشی،هفت سنگ وطناب کشی برگزار شد.
 در پایان از نفرات برتربا اهدای جوایز و لوح سپاس قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در تایباد
  • پارک چان ووک «اولدبوی» را به تلویزیون می‌برد
  • برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر
  • (ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون
  • بازگشت «مجله هنری بوم» به آنتن تلویزیون
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما
  • انتقاد علی مطهری از رواج کلمات بیگانه در تلویزیون و تابلوهای شهری /دولت اسلامی فقط مسئول معیشت مردم نیست
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد/ روایتی نفس‌گیر از لحظه‌ تولد
  • سطح دغدغه مدیران تلویزیون: کتانی قرمز مجری خانم!
  • سطح دغدغه های مدیران تلویزیون را ببینید: کتانی قرمز را از پای مجری خانم دربیاورید!