Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بهروز نعمتی عضو کمیسیون صنایع و نماینده مردم تهران در تذکری گفت: در روزهای اخیر قیمت برخی خودروها به شدت افزایش پیدا کرده است و مجلس هم تصمیم خاصی در این خصوص نگرفته است.

​وی افزود: پیشنهاد من این است کمیسیون های صنایع و معادن و اصل نود را مامور کنید که نسبت به این موضوع ترتیب اثری بدهند چرا که واقعا یک مشکل و معضل جدی است

لاریجانی  در پاسخ به تذکر بهروز نعمتی عضو کمیسیون صنایع و نماینده مردم تهران درباره گرانی قیمت خودرو بیان کرد و اظهار داشت: کمیسیون صنایع مسوول پیگیری این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عزیز اکبریان رییس کمیسیون صنایع هر چه سریعتر برای بررسی این موضوع جلسه ای را بگذارد و آن را پیگیری کند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بودجه قیمت خودرو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیر موضوع افزایش سهم مشهد از بودجه ملی زیارت هستیم

به گزارش قدس خراسان، حسین عبدالله زاده در نشست مشترک با نماینده منتخب مردم شریف مشهد و کلات در مجلس دوازدهم و روسای شوراهای اجتماعی محلات منطقه یک بر این نکته که مشهد شهری ملی و فراملی است به نحوه اختصاص اعتبارات بودجه ملی زیارت به مشهد مقدس اشاره کرد. 

مشاور شهردار مشهد مقدس ادامه داد: طبق آماری که اخیرا اعلام شد، در بازه زمانی ۱۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه امسال بیش از ۱۱ میلیون زایر در مشهد حضور داشتند و برای خدمت رسانی بهتر، مجموعه مدیریت شهری بخش عمده‌ای از اعتبارات خود را در این مسیر هزینه می‌کند؛ که مستلزم یاری و حمایت جدی در سطح کلان است تا با توجه به رشد سالانه این تعداد شهرداری مشهد بتواند در عین توجه جدی به موضوعات عمرانی و نگهداری شهر، در مقوله خدمت رسانی به شهروندان و زائران جهانشهر برکت و کرامت موفق‌تر و شایسته‌تر عمل کند. لذا می‌طلبد که افزایش اعتبارات زیارت در سطح کلان و تخصص به شهر مشهد و مدیریت شهری در بودجه کشوری دنبال شود. 

وی دیگر مشکل و معضل شهر را  مساله مهم آب و کاهش منابع و ذخایر آبی به عنوان یک هشدار جدی در مشهد ذکر کرد و گفت: در حال حاضر این موضوع به شکل نگران کننده‌ای درآمده و مجموعه مدیریت شهری به هر حال  با مدیریت و بازچرخانی پساب و روش‌های مختلف بخشی از آب مورد نیاز را تامین می‌کند و حتی بخشی از چاه‌ها و منابع آبی در اختیار شرکت آب و فاضلاب مشهد قرار گرفته تا در چرخه شبکه آبرسانی شهری قرار گیرد، از این رو تسریع موضوع انتقال آب به شهر مشهد مورد مطالبه است.  
 
شهردار منطقه یک مشهد در بخشی دیگر از سخنانش ضمن اشاره به اهمیت ایجاد مسیرهای جدید برای گشودن گره های ترافیکی شهر ، گفت: بر اساس برنامه های عمرانی و طرح های مصوب شهری گذشته مشهد، در سالیان اخیر اقداماتی از جمله ایجاد مسیرهای کمربندی و بزرگراه های گرداگرد شهر انجام شده اما وجود مسیری در جهت شمال به جنوب که دسترسی شعاعی ایجاد نماید ضروری است و توسعه خیابان خیام در وضع موجود می تواند در صورت اتصال به بلوار نماز بسیاری از گره های ترافیکی را باز کند.
 
میثم ظهوریان نماینده منتخب مردم شریف مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار کرد: شوراهای اجتماعی محلات به عنوان پارلمان های محلی می توانند در ساختارمند کردن مطالبات شهروندان نقش موثر داشته باشند،و  ما بعنوان نمایندگان مجلس محال است که بتوانیم با تک تک مردم ارتباط بگیریم، ولی این حلقه های میانی و رابط مردم می توانند ساختاری باشند که دغدغه ها را به ما منتقل کنند و کمک کنند فهم واقعی تری نسبت به مسایل شهر مشهد روی نمایندگان شکل بگیرد . 

 نماینده منتخب مردم مشهد همچنین ادامه داد :در بخش زائر و زیارت هم  نگاه ملی وجود دارد و نباید به عنوان هزینه و منفعت درامدی به این مقوله نگاه کرد؛ و علی رغم اینکه اقتصاد و حیات شهری مشهد پیوند خورده با امر زیارت است نباید نگاه اقتصادی به زیارت داشته باشیم.
 
وی در پایان تاکید کرد در حال حاضر رویکرد خوبی نسبت به امر زیارت در دولت وجود دارد و باید بتوانیم در تخصیص بودجه زیارت ورود کنیم، اما نکته اینجاست که در لایحه قانون برنامه هفتم توسعه کشور این نکته پر اهمیت آن گونه که باید مورد توجه نبوده و خیلی گذرا و اجمالی به آن پرداخته شده است.
 
ظهوریان ادامه داد: این موضوع نیاز به پیگیری هایی هم از سوی نمایندگان مردم و هم از سوی مسئولین استانی دارد تا با اعمال بازنگری و تجدید نظر و انجام اصلاحاتی در این ردیف،بتوانیم به منظور افزایش سهم و نقش حمایتی دولت و حاکمیت از مدیریت شهرهای زیارتی به ویژه مشهد مقدس از محل اعتبارات ملی و دولتی، گام برداریم.

دیگر خبرها

  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ پیگیری برای دریافت کامل حقابه ایران ادامه دارد
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود
  • پیگیر موضوع افزایش سهم مشهد از بودجه ملی زیارت هستیم
  • آقای وزیر می‌دانید مردم باید ۷ ماه قبل خودرو‌های خود را تحویل می‌گرفتند؟