Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:19:21 GMT

هندبال کشور با کمبود سالن های تخصصی رو به رو است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۵۰۳

هندبال کشور با کمبود سالن های تخصصی رو به رو است

بجنورد- ایرنا- سرپرست فدراسیون هندبال گفت: این رشته ورزشی ظرفیت خوبی در سطح کشور دارد اما، هم اکنون با کمبود امکانات و تجهیزات زیرساختی بویژه سالن های تخصصی رو به رو است.

رمضانعلی دولو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بجنورد اظهار داشت: در سال های گذشته تیم نونهالان و مدارس نسبت به قبل از نظر زیرساختی بهتر شده و شرایط نسبتا خوبی از این نظر داریم و این رشته خاستگاه خود را پیدا کرده اما، باز هم نیاز به تلاش و تعاملات بیشتر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دولو افزود: اگر شرایط و امکانات لازم توسط ادارات کل در استان ها فراهم شود این رشته روز به روز توسعه بیشتری پیدا کرده و علاقه مندان خود را جذب می کند.
وی یادآور شد: هم اینک دو تیم زیر ۱۸ سال دختران در حال آماده سازی برای سال آینده به منظور اعزام به مسابقات آسیایی هستند.
سرپرست فدراسیون هندبال در رابطه با جایگاه جهانی این رشته نیز گفت: در آخرین مسابقاتی که تیم‌ملی در جاکارتا شرکت داشت ورزشکاران کشورمان مقام پنجم جهانی را کسب کردند ضمن اینکه نائب قهرمانی بازی های آسیایی در بخش پسران نیز متعلق به کشورمان است.
وی افزود: همچنین ۱۳ لژیونر ایرانی هم اینک در باشگاه های اروپایی در حال بازی هستند که افتخار و ظرفیتی بزرگ برای این رشته است.
دولو با اشاره به استقبال و علاقه مندی بالای مردم از این رشته، اظهار داشت: در بیشتر بازی های لیگ حتی در شهرستان ها سالن ها مملو از جمعیت است که نشان از ظرفیت بالای استقبال از این رشته ورزشی است.
وی یادآور شد: فقط در المپیاد استعدادهای برتر کشور که امسال برگزار شد از ۱۸ هزار ورزشکار شرکت کننده در ۷۸ رشته ورزشی یک هزار و ۲۵۰ نفر هندبالیست بودند که از بین آنها ۱۲۵ ورزشکار مستعد شناسایی شد که سه نفر آنها از خراسان شمالی هستند.
سرپرست فدراسیون هندبال در پایان برای فراهم کردن زیرساخت ها، امکانات و تجهیزات لازم و نیز برگزاری اردوها و کارگاه های آموزشی برای کمک به این ورزش در خراسان شمالی اعلام آمادگی کرد.
سرپرست فدراسیون هندبال برای حضور در انتخابات مجمع هندبال خراسان شمالی به بجنورد سفر کرده بود.
ط/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش هندبال فدراسيون خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر (سرپرست) تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کد خبر 6086161

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • برخی رشته‌های تخصصی پزشکی در حال حذف شدن است
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری