Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:40:08 GMT

تجلیل از مقام حسن فخری پیر غلام و ذاکر خرمشهری

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۵۳۹

تجلیل از مقام حسن فخری پیر غلام و ذاکر خرمشهری

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته، آیینی برای بزرگداشت مقام حسن فخری ذاکر اهل بیت(ع) و پدر مداحان مطرح همچون حسین فخری با حضور محمدرضا سنگری پژوهشگر، غلامعلی رجایی مشاور سابق آیت الله رفسنجانی، پیروز حناچی شهردار تهران، صادق آهنگران از مداحان سرشناس کشوری، حجت الدسلام محمد حسین بلک مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان و مسئولان محلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از ۳۴ مداحل و ذاکر خرمشهری تجلیل شد.

شعرخوانی و مدیحه سرایی، اجرای آیین موسیقی سنتی، اهدای تندیس، پرچم متبرک ضریح اباعبداله(ع) از جمله برنامه هایی بود که با حضور جمع قابل توجهی برایز شهروندان و رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شده بود.

کوروش مودت سرپرست فرمانداری خرمشهر، غلامعلی رجایی مشاور پیشین آیت الله رفسنحانی، محمدرضا سنگری پژوهشگر دفاع مقدس و حسن فخری کسانی بودند که در این مراسم سخن گفته و بر اهمیت خادمی اهل بیت و ماندن در مسیر ولایت تاکید کردند.

کد خبر 4548393

منبع: مهر

کلیدواژه: خرمشهر شعر آئینی مراسم تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این آیین که با حضور خانواده شهدا و شماری از دست اندرکاران ورزش فارس در زورخانه حیدر کرار مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی شیراز برگزار شد، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس و معاون اجرایی سپاه فجر از خانواده معظم پنج شهید ورزشکار دفاع مقدس و شهدای امنیت تجلیل کردند.
همچنین در این مراسم، باستانی کاران همراه با نوای مرشد زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.
این مراسم به یاد شهید ابراهیم هادی برگزار شد.یکم اردیبهشت سالروز تولد شهید ابراهیم هادی به نام روز شهید ورزشکار نام گذاری شده است.
شهید ابراهیم هادی، اول اردیبهشت سال ۱۳۳۶ در محله شهید سعیدی حوالی میدان خراسان شهر تهران دیده به هستی گشود و ۲۲ بهمن سال ۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • ناتو: طرحی برای اعزام نیرو به اوکراین نداریم، اما مشاور نظامی در کی‌یف داریم
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • بستر مردمی تکریم منزلت معلم باید فراهم شود