Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس گفت: کمیسیون صنایع و معادن مسئول رسیدگی به علت افزایش قیمت خودرو است و آقای اکبریان جلسه‌ای در این خصوص تشکیل داده و این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهروز نعمتی شخنگوی هأت رئیسه مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز (پنج‌شنبه) پارلمان در تذکری، اظهار داشت: در روزهای اخیر قیمت برخی خودروها به شدت افزایش پیدا کرده است و مجلس شورای اسلامی نیز تصمیم خاصی در این خصوص نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد من این است که کمیسیون‌های صنایع و معادن و کمیسیون اصل 90 مامور شوند تا نسبت به این موضوع ترتیب اثری داده شود؛ چرا که این افزایش قیمت یک مشکل جدی است.

بر اساس این گزارش، علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به وی بیان کرد: کمیسیون صنایع و معادن مسئول رسیدگی به این موضوع است و آقای اکبریان جلسه‌ای در این خصوص تشکیل دهد و این موضوع را پیگیری کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس کمیسیون صنایع بهروز نعمتی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس، گفت: مجلس شورای اسلامی هفته آینده جلسه‌ای درباره وضعیت بازار ارز خواهد داشت.

در حال تکمیل

کد خبر 6079493 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • بررسی ۳۷ پرونده در جلسه کمیسیون موافقت اصولی استان تهران
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت