Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: کار اجرایی پروژه تقاطع غیرهم‌سطح سنجان اراک متوقف شده است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد اسلامی دقایقی پیش در حاشیه بازدید از تقاطع غیرهم سطح سنجان اراک اظهار داشت: پروژه غیر همسطح سنجان از جمله پروژه‌های مهم مورد تاکید استاندار مرکزی و نمایندگان اراک، خنداب و کمیجان در مجلس بوده که این بیانگر اهمیت اجرای سریع‌تر این پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به سبب پیگیری ویژه از سوی مسئولان، این پروژه را به عنوان یکی از اولویت‌های راه و شهرسازی قلمداد می‌شود تا بتوان هرچه سریع‌تر کار را به پیش برده و به اتمام برسانیم.

اسلامی عنوان کرد: پیمانکار خوبی در این پروژه مشغول به کار بوده اما به هرحال کار در حال حاضر متوقف است که از مردم استقرار یافته در حاشیه این خیابان و بزرگراه درخواست همکاری با شهرداری را داریم زیرا عدم تملک و آزادسازی اراضی حاشیه‌ای سبب غیرقابل اجراشدن پروژه می‌شود.

تاکید عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تسریع اجرای پروژه تقاطع غیرهم‌سطح سنجان اراکادامه روند تکمیل پروژه غیرهم‌سطح سنجان اراک ممکن نیستمشکل ‌پروژه تقاطع غیر‌همسطح ورودی اراک در سنجان موضوع تملکات است

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: این پروژه درحال حاضر متوقف بوده که اگر توافقی حاصل نشود قطعا متوقف می‌ماند بنابراین از مردم درخواست داریم تا با مسئولان شهری برای تملک این اراضی همکاری داشته باشند.

اسلامی ادامه داد: امیدواریم مردم همکاری لازم برای تملک را با مسئولان استان داشته باشند تا با پیگیری و کار پیمانکار شاهد تکمیل و افتتاح هرچه سریع‌تر این پروژه باشیم.

انتهای پیام/ن

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر

سیدحامد عاملی در جلسه هماهنگی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر با حضور سرمایه‌گذار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، گفت: با هماهنگی ادارات مرتبط و با اقدامات انجام یافته از سوی سرمایه‌گذار، پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر تا آخر اردیبهشت ماه کلنگ‌زنی می‌شود.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان اقدامات لازم را طی دو هفته آینده انجام می‌دهند تا مانعی برای شروع عملیات اجرایی پروژه وجود نداشته باشد و سرمایه‌گذار طرح نیز آماده آغاز عملیات اجرایی است.

استاندار اردبیل تاکید کرد: شهرستان مشگین‌شهر ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد و احداث پروژه‌های پیشران در این منطقه می‌تواند به رونق گردشگری و اقتصادی استان منجر شود که مجموعه مدیریتی استان نیز از سرمایه‌گذاران در این حوزه حمایت می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری انجام می‌شود و در همین راستا موافقت اصولی پروژه هتل پنج ستاره ملل صادر شده و سایر اقدامات لازم نیز انجام می‌شود.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: این پروژه در منطقه روستای وله‌زیر شهرستان مشگین‌شهر قرار دارد و سرمایه‌گذار پروژه علاوه بر هتل پنج ستاره در قالب طرح توسعه، مجموعه‌های گردشگری سلامت و سایر طرح‌های گردشگری را نیز در دستور کار دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان