Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:22:38 GMT

کرمان| ۱۰۰ روستا در جیرفت فاقد آب آشامیدنی است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۶۰۲

کرمان| ۱۰۰ روستا در جیرفت فاقد آب آشامیدنی است

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه در این شهرستان روستای فاقد برق بالای ۲۰ خانوار نداریم گفت: ۱۰۰ روستا در جیرفت فاقد آب آشامیدنی است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، احمد امینی‌روش امروز در آئین افتتاح پروژه آب‌رسانی به شهر جبالبارز جیرفت که با حضور اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد اظهار‌ داشت: با توجه به تمام محدودیت‌هایی که داریم اما در این منطقه تلاش‌های زیادی از سوی دولت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه در این شهرستان روستای فاقد برق بالای 20 خانوار نداریم گفت: در تابستان سال گذشته 55 روستای بالای 20 خانوار جمعیت برق‌رسانی شده است.

وی با بیان اینکه 100 روستا در جیرفت فاقد آب آشامیدنی است افزود: شهرک صنعتی شماره دو جیرفت  نیاز به پست برق دارد و برای وجود آب شهری پایداری در سطح شهر جیرفت به اقدامات ویژه نیازمندیم.

بالای 85 درصد روستا‌ها «برق»، «گاز»، «آب آشامیدنی» و «راه آسفالته» دارندمردم کوهشاه کرمان از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند3 چاه آب تامین کننده آب آشامیدنی شهر زرند خشک شد

امینی‌روش بیان کرد: در پایان سال 84 چاه‌های غیرمجاز تعیین تکلیف شدند تصریح کرد: در جنوب کرمان 10 هزار حلقه چاه غیرمجاز داریم و در سال‌های گذشته تلاش شده که حدود هزار و 200 حلقه چاه غیرمجاز پلمب شده است اما باید بحث تعیین و تکلیف چاه‌های آب مورد بررسی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان جیرفت بیان کرد: شبکه‌های آب و فاضلاب و چاه‌ها نیاز به بازسازی دارند که می‌طلبد اقدامی در این زمینه انجام و اعتبار لازم اختصاص داده شود.

پروژه فاضلاب مسکن مهر جیرفت در سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد

در این مراسم محمد طاهری مدیر‌عامل آب و فاضلاب استان کرمان نیز با اشاره به اینکه  پروژه آب‌رسانی عنبرآباد به مبلغ 50  میلیارد در یک ساله گذشته به بهره‌برداری رسید اظهار داشت: بیش از 130 کیلومتر  خطوط انتقال آب در عنبرآباد به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر‌عامل آب و فاضلاب استان کرمان با بیان اینکه در جیرفت پروژه آبرسانی استراتژی جیرفت به مبلغ 100 میلیارد ریال در حال اجرا است افزود: پروژه فاضلاب مسکن مهر جیرفت از محل اعتبارات مسکن مهر در سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم

به گفته شهروند خبرنگار ما کوچه فرعی بین حافظ ۷ و خیابان میرانی ۳ واقع در بلوار حافظ شهرستان کهنوج استان کرمان فاقد امکانات رفاهی است، از سال ۹۰ حدود ۱۰ خانواده در این منطقه ساکن هستند، اما در این ۱۲ سال کوچه مشخصی برای این منطقه تعیین نشده و همینطور با مشکلاتی از قبیل برق، آب لوله کشی و گاز شهری مواجه هستند و همینطور فاقد سطل زباله مکانیزه است و زباله‌ها جمع آوری نمی‌شود عده‌ای نیز اقدام به آتش زدن زباله‌ها می‌کنند که بسیار کار خطرناکی است. همچنین این محله فاقد سیستم روشنایی است

بار‌ها از مسئولان مشکلاتمان را پیگیری کرده ایم، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است و بار‌ها به ساکنان گفته شده مشکل بودجه وجود دارد. به گفته ایشان کوچه‌های حومه آنها همگی روکش آسفالت دارند اما این کوچه با کوچکترین باران این گل آلود می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - کرمان

بیشتر بخوانید:

کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه