Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@09:04:42 GMT

میزبانی کرج از ۲۰۰ رویداد کارآفرینی طی ۴ سال

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۶۰۷

میزبانی کرج از ۲۰۰ رویداد کارآفرینی طی ۴ سال

البرز- احمد خیری گفت: طی چهار سال گذشته ۲۰۰ رویداد کارآفرینی در کرج برگزار شده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، احمد خیری معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اظهار کرد:"خانه استارتاپ کرج " استان البرز، برای اولین بار در کشور به همت مدیریت شهری کرج افتتاح و راه اندازی شده که در نوبه خود تجربه بی‌نظیر و به عنوان یک مدل موفق در کشور محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیری افزود: طی انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری کرج، وزارت ورزش و جوانان و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مقرر شد این تجربه از طریق وزارت ورزش وجوانان به سایر مراکز استانها نیز منتقل شود.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج عنوان کرد: هم اکنون در مراغه، تبریز، شیراز و اهواز خانه های استارتاپ با الگو پذیری از مجموعه مدیریت شهری کرج تشکیل و مقررشده که تیمی از کرج در مراکز استانها حضور پیداکند و این تجربه را به سایر استانها منتقل نماید.

وی ایجاد اشتغال پایدار درکرج و استان البرز و توسعه اقتصاد شهری را از اهداف  ورود مدیریت شهری به حوزه استارتاپ ها عنوان کرد و یاد آور شد: خانه استارتاپ به عنوان مرکز توانمند سازی و تسهیل گری کسب وکارهای نوپا براساس مشارکت دستگاههای مختلف ازجمله استانداری البرز، اداره کل فناوری اطلاعات وارتباطات استان و پارک علم وفناوری البرز، شهرک صنعتی استان البرز، اتاق بازرگانی البرز، اداره کل ورزش و جوانان وسایر دستگاه های مختلف استان به همت شهرداری کرج ایجاد شده است.

خیری با بیان اینکه خانه استارتاپ مکانی برای تبدیل ایده به پدیده و استقرار تیم های استارتاپی است، بیان کرد: افرادی که ایده دارند می توانند در رویدادهای استارتاپی مانند همسو ضمن آشنایی با الگوهای کسب و کارهای نوین به توسعه ارتباطات بپردازند.

وی تاکید کرد: طی۴سال گذشته بیش از ۲۰۰ رویداد کارآفرینی در شهرکرج برگزار شده که رویداد همفکر از پر تکرار ترین آنهاست و به صورت هفتگی برگزار می‌شود و توانسته سهم به سزایی در جذب جوانان به فعالیت های استارتاپی و کارآفرینی ایفا کند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج اضافه کرد: در این راستا طبق برنامه ریزی مقرر شده که بزرگترین رویداد استارتاپی استان با عنوان  "همسو با کارآفرینان " باحضور هزار و ۴۰۰ فعال استارتاپی اکوسیستمی در روز پنجشنبه (امروز) واز ساعت ۱۴ درتالار شهیدان نژادفلاح برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استارتاپ استان البرز شهرداری کرج کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور:  برقی سازی اتوبوس ها تحولی مهم در حمل ونقل شهری کشور است

به گزارش قدس آنلاین،  احمد وحیدی روز سه شنبه در حاشیه آیین رونمایی از اتوبوس های برقی شهر کرج به خبرنگاران گفت: کلانشهر کرج اولین شهر کشور است که از مزایای اتوبوس های برقی بهره مند می شود.

وی اظهار کرد: تلاش ها بر این است تا با اختصاص یارانه و کمک شرکت سازنده بتوان از مزایای اتوبوس های برقی در شهرهای پرجمعیت کشور استفاده کرد.

وحیدی گفت : اکنون بین ۵۰ تا ۶۰ درصد قطعات اتوبوس ها ساخت داخل کشور است و تلاش ها برای بومی سازی کامل این اتوبوس ها ادامه دارد.

وی با قدردانی از استاندار البرز و شورا و شهرداری کرج به خاطر سرعت بخشی به پروژه برقی سازی اتوبوس ها اظهار کرد: زیر ساخت های مورد نیاز این اتوبوس ها در کرج در حال تامین وتکمیل است.

وزیر کشور بیان کرد: در کنار برقی سازی اتوبوس ها ، پروژه برقی سازی تاکسی ها نیز در دست اقدام قرار گرفته است تا بتوانیم از آلودگی زیست محیطی شهرها بکاهیم.

وی با اشاره به اهتمام دولت و مدیریت شهری کرج برای تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی البرز از جمله آزاد راه شهید سلیمانی کرج گفت : عملیات تکمیل این پروژه با سرعت در حال انجام است.

وحیدی افزود: با تکمیل آزاد راه شهید سلیمانی بخش زیادی از ترافیک کلانشهر کرج و استان البرز روان سازی خواهد شد.

وزیر کشور در سفر به استان البرز از آزاد راه شهید سلیمانی بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • همدان میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است/ نمره عالی میزبانی
  • راه اندازی اتوبوس‌های برقی تحولی مهم در حمل ونقل شهری کشور است
  • اتوبوس‌های برقی حمل‌ونقل شهری را متحول می‌کند
  • وزیر کشور:  برقی سازی اتوبوس ها تحولی مهم در حمل ونقل شهری کشور است