Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال بروجرد درمحل فرمانداری شهرستان افزود: تسهیلات اشتغال روستایی دولتی است و اعتبارات آن از سوی دولت تامین شده و بانک ها نباید شرایط سخت اعطای تسهیلات خود را اعمال کنند.
وی اظهار داشت: بانک های عامل باید برای پرداخت تسهیلات قوانین و مقرارت دولت را اعمال کنند و در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به بخشنامه های دولت توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بروجرد بیان کرد: همه افراد می توانند از تسهیلات اشتغال روستایی استفاده و طرح های خود را در روستاها عملیاتی کنند.
رحیمی اضافه کرد: باید به دنبال سرمایه گذارانی باشیم که با گرفتن تسهیلات اشتغال روستایی رونق اقتصادی و اشتغال را در روستاها ایجاد کنند.
وی با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه گذاری در حوزه اشتغال روستایی وظیفه مسئولان است، ادامه داد: مسئولان مرتبط باید با جذب سرمایه گذار و مراجعه حضوری به روستاها در جذب تسهیلات کمک کنند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: شهرستان بروجرد با 363 طرح اشتغال روستایی در استان رتبه هفتم را دارد و با توجه به اینکه دومین شهرستان لرستان و اولین شهرصنعتی لرستان است این آمار رضایت بخش نیست.
عبدالعلی گیوه کی افزود: تاکنون به 144 طرح اشتغال روستایی 84 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است که رتبه دهم لرستان را در این حوزه داریم.
وی اظهارداشت: با توجه به پایان طرح اعطای تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان خرداد ماه 98 باید تلاش کنیم تا 600 میلیارد ریال تسهیلات سهمیه بروجرد جذب شود.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد بیان کرد: تاکنون 180 میلیارد ریال از تسهیلات اشتغال روستایی در بروجرد جذب شده است.
7273/7190
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اشتغال سرمایه سرمایه گذاری تسهیلات 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، علی نوری نژاد از جذب ۳۱۲ میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی در شهرستان سوادکوه شمالی در سال گذشته خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی افزود: به منظور افزایش بهره‌وری، اشتغال به کار نیروی نیمه فعال جوامع روستایی، کاهش هزینه تولید و رونق کسب و کار در بخش کشاورزی طی سال گذشته ۳۱۲ میلیارد ریال تسهیلات با اشتغالزایی ۷۵ نفر در این شهرستان جذب شد.

این مسوول تصریح کرد: این تسهیلات شامل ۲۳ میلیارد و ۱۸ میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون، ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی، ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، بیش از ۳۹ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش محصولات زراعی، ۷۲ میلیارد ریال از محل سفر ریاست جمهور، ۸۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بنیاد برکت و ۶۸ میلیارد ریال از محل کمک‌های فنی اعتباری در این شهرستان جذب شد.

وی گفت: پرداخت این تسهیلات در سال گذشته منجر به ایجاد اشتغال برای ۷۵ بهره بردار و تثبیت اشتغال آنها در زیر بخش‌های زراعی، باغی، مرغداری، شیلات و گلخانه‌ها شد.

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار منطقه چالابه
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • حواشی «مست عشق» همچنان ادامه دارد/ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده
  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند
  • گرگان با ۷ چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی