Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:33:35 GMT

وضعیت موتورسیکلت‌های رسوبی شفاف‌سازی شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۶۶۱

وضعیت موتورسیکلت‌های رسوبی شفاف‌سازی شود

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت اسقاط موتورسیکلت‌های رسوبی تاکید کرد و گفت: موتورهای رسوبی سالیان سال است که در پارکینگ‌ها انباشته شده‌اند و متاسفانه هیچ یک از دستگاه‌های نظارتی به این موضوع ورود نمی‌کنند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در مورد مصوبه  اسقاط 25 هزار موتورسیکلت‌ رسوبی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مسعود تجریشی - معاون محیط زیست سازمان حفاظت از محیط زیست، ضمن اشاره به عدم توفیق در اجرای این مصوبه، گفت‌: اجرا نشدن این مصوبه نشان دهنده آن است که ما نمی‌توانیم مسائل را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت اجرای مصوبه اسقاط موتورسیکلت‌های رسوبی توسط ستاد اجرایی فرمان امام، گفت‌: اگر منفعتی در نگه داشتن موتورسیکلت‌های رسوبی وجود ندارد، باید ستاد اجرایی فرمان امام این موضوع را مدیریت کند و موتورهای رسوبی را هر چه‌ سریع‌تر تعیین تکلیف کند.  

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت از محیط زیست ادامه داد: موتورسیکلت‌های رسوبی سالیان سال است که در پارکینگ‌ها بلا صاحب باقی‌ مانده‌اند. متاسفانه هیچ یک از دستگاه‌های نظارتی به این موضوع ورود نمی‌کنند که چرا باید این تعداد بالا از موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌ها انباشته شوند.

تجریشی تاکید کرد: باید همه مسائل را به طور شفاف با مردم در میان بگذاریم. بر اساس گزارشات، 572 هزار موتورسیکلت‌ رسوبی در کشور وجود دارد. همه می‌دانند که موتورهای کاربراتوری در هر کیلومتر پیمایش 15 گرم ضربه تولید می‌کنند. بنابراین چرا نباید سراغ اسقاط این دستگاه‌های آلاینده فرسوده برویم؟

وی تاکید کرد: سوال من این است که آیا هیچ راهکاری برای اسقاط موتورسیکلت‌های رسوبی وجود ندارد؟ موتورهایی که پارکینگ‌ها را پر کرده است و اگر ستاد اجرایی فرمان امام تاکید دارد که در این زمینه  هیچ منفعتی ندارد، درخواست می‌کنیم که هر چه‌ سریع‌تر برای اسقاط این موتورهای رسوبی وارد عمل شوند.

ادامه‌ دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) هشدار جدی کارشناس محیط زیست به تهرانی‌ها

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) هشدار جدی کارشناس محیط زیست به تهرانی‌ها
  • هر فرد می تواند سفیر محیط زیست باشد/ اعمال فرهنگ‌سازی راه حلی برای حفظ محیط‌زیست
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • رسالت دانشجویان در راستای اجرای اهداف برنامه‌های زمین پاک
  • روز زمین پاک، نمادی برای حفاظت از محیط زیست
  • وضعیت دفن زباله در اردستان مناسب نیست
  • پاک سازی طبیعت کوهستانی منطقه دربند خوانسار
  • شفاف سازی در خریدهای شهرداری تهران | فروزنده: ۳۵۰۰ میلیارد خریدهای ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود
  • آخرین جزئیات از فرایند برقی‌سازی خودروها و موتورسیکلت‌ها
  • صلح در رختکن بارسا، گوندوغان شفاف سازی کرد!