Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: با تلاش سپاه کردستان، پیش اجلاسیه‌های کنگره ملی استان به نحو شایسته‌ای برگزار شده است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حسین خوش‌اقبال صبح امروز در اجلاسیه شهدای استان که در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی خطاب به رئیس کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: ‌شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان استان کردستان از انقلاب دفاع کردند تا ما امروز سرافراز و سربلند باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجلاسیه شهدای کارمند با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی در سنندج برگزار می‌شود8 اجلاسیه شهدا تا زمان برگزاری کنگره 5400 شهید در کردستان برگزار می‌شودحضور پیکر مطهر شهید گمنام و شرکت باشکوه مردم در اجلاسیه شهدای قروه+تصاویر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه 121 شهید کارمند در کردستان تقدیم انقلاب اسلامی شده است، تصریح کرد: با لطف خداوند متعال و درایت سردار رجبی فرمانده ارشد سپاه کردستان، پیش کنگره‌های استان به نحو شایسته‌ای برگزار شده است.

انتهای پیام/

R7848/P/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: کنگره ملی شعر سردار دل‌ها با هدف گرامی داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

مجید منادی افزود: پس از فراخوان این کنگره ادبی آثار مختلفی از شاعران سراسر کشور با موضوع شهید سلیمانی، جبهه مقاومت، فلسطین و مظلومیت مردم غزه به دبیرخانه ارسال شد.

وی ادامه داد: همچنین در چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها   بخش ویژه‌ای در موضوع  غزه اختصاص یافته است و شاعران به خوانش آثار خود در خصوص مظلومیت مردم غزه می‌پردازند.

چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها به میزبانی شهرستان شوشتر روز جمعه ۳۱ فروردین ساعت ۲۰ در تالار فرهنگ برگزار می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • برگزاری اجلاسیه ۲۵۰ شهید شمال غرب شیراز
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • مستندهای زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در حال تولید است
  • تشریح کارکرد کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران سوم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • اقتدار امروز ایران، نتیجه جان‌فشانی شهداست